  • 11. Data: 2014-12-21 00:45:47
    Temat: Re: Dla mnie BOMBA, nowy hit
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2014-12-18, pako1792341 <p...@...pl> wrote:
    > http://moto.onet.pl/nadrogach/wystarczyla-minuta-dos
    tal-500-zl-kary-policja-nie-miala-litosci/sz3rx

    I bardzo dobrze, że hiszpanowi dowalili.
    Hiszpanie to samo robią z naszymi kierowcami.
    Np. 200EUR za używanie słuchawki bluetooth. Dodawane bez limitu kary za
    różne "wykroczenia" i też cyrki z płaceniem.

    Z drugiej strony jakiś czas temu trafiłem na:
    http://40ton.net/polski-kierowca-wygral-w-sadzie-z-h
    olandia-zmuszanie-placenia-mandatu-na-miejscu-dyskry
    minacja/

    Moim zdaniem cały ten cyrk z płaceniem mandatów na miejscu za granicą
    powinien być w końcu uregulowany i zniesiony. Jakoś niemcy nie mają
    problemu ze ściąganiem kasy z fotek od Polaków więc nie widzę powodu,
    dla którego ktokolwiek miałby płacić za cokolwiek za granicą na miejscu.
    Mimo to jednak nawet ww. niemcy w przypadku zatrzymania przez polizei
    też wymagają zapłaty na miejscu. I to jest brak logiki.

    --
    WildS

  • 12. Data: 2015-01-03 00:09:33
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 18 Dec 2014 19:21:12 +0100, "pako1792341" <p...@...pl>
    wrote:

    >prosim:
    >1. Parking na stacji przy jakiejś trasie szybkiego ruchu/autostradzie
    >2. Policja zauważa, że kierujący samochodem obcokrajowiec zatrzymał się przy
    >kiblu na "inwalidzie"
    >3. Kontrola, mandat 500zł i nie ma przebacz
    >4. Obok 5 innych miejsc dla niepełnosprawnych i niemal pusty parking, gośc
    >tłumaczy, że musiał szybko itd.
    6. Normalne miejsca parkingowe zablokowane przez cysternę,
    dalej,stojąca w poprzek miejsc dla samochodów osobowych, solówka. Nie
    przyjąłbym mandatu. Nie ma bata.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280