  • 1. Data: 2010-05-18 12:38:32
    Temat: Dla tych, co chcą naprawiać świat
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    http://www.engineeringforchange.info/
    Projekt dopiero się uruchamia, wspiera go między innymi ASME
    (Amerykańskie stowarzyszenie inżynierów mechaników), z czasem pomysły
    będą się mnożyć.
    Konrad

  • 2. Data: 2010-05-19 09:36:20
    Temat: Re: Dla tych, co chcą naprawiać świat
    Od: " Krawat" <a...@g...pl>

    Konrad Anikiel <a...@g...com> napisał(a):

    > http://www.engineeringforchange.info/
    > Projekt dopiero si=EA uruchamia, wspiera go mi=EAdzy innymi ASME
    > (Ameryka=F1skie stowarzyszenie in=BFynier=F3w mechanik=F3w), z czasem pomys=
    > =B3y
    > b=EAd=B1 si=EA mno=BFy=E6.
    > Konrad

    Bardzo fajna inicjatywa, pomoże z jednej strony znaleźć możliwości rozwiązania
    problemów dręczących ludzi w rożnych miejscach a z drugiej strony pozwoli i
    młodym i starym zdobycie nowej wiedzy i doświadczenia oraz wykazania się.
    Oby tylko nie padło.