  • 11. Data: 2011-01-04 13:02:25
    Temat: Re: Dlugosc rozwalcowania rur w sicie
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Jan 4, 12:07 pm, " " <l...@g...pl> wrote:
    > ale nie wiem jak to sie ma do ceny
    > zwyklego rozwalcowania.

    Moze sie okazac ze calkowity koszt urzadzenia podniesiesz o 0.5%.
    Jesli jestes przed oferta to podniesienie ceny bedzie dla klienta
    zaniedbywalne. Ale jesli juz masz zamowienie i co gorsza przy niskiej
    marzy, to moze sie okazac ze znaczna czesc zysku trzeba by sobie z
    gardla wyrwac, na co wladza firmy w zyciu sie nie zgodzi. Wszystko
    zalezy od tego czy firma mysli zanim zacznie robic, czy potem.
    Konrad

  • 12. Data: 2011-01-04 18:36:11
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dziekuje za wszelka pomoc. Na tym etapie postanowilem troche poczytac o
    > rozwalcowywaniu i zapytac u zrodla, czyli wykonawce jak do tego podchodzi
    > oraz
    > jakie zalecenia sa od proeducenta narzedzi. Co do metody z wkladkami
    > pirotechnicznymi to jak da mnie bomba :D ale nie wiem jak to sie ma do
    > ceny
    > zwyklego rozwalcowania.

    Mój ś.p.Ojciec zajmował się tym za Gomułki.
    Zawsze twierdził, że to są grosze.
    W Polsce podobno największe doświadczenie
    w tej technologii miały zakłady w Raciborzu.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 13. Data: 2011-01-04 18:55:13
    Od: " " <l...@g...pl>

    Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Zawsze twierdził, że to są grosze.
    > W Polsce podobno największe doświadczenie
    > w tej technologii miały zakłady w Raciborzu.

    Panie Krzysztofie,a w Starym Bieruniu na Ergu nie wystrzelaliby takiego sita
    :D ? (zarcik). Nie bede ukrywal, ze nie znam sie na technologi montowania rur
    w sicie. Znam kilka podstaw z ksiazek, ale to sa metody dosc stare, z teraz
    technika poszla tak do przodu, ze nie dziwie sie ze wycofali normy BN dla
    samych sit, rozwalcowania i spawania rur.

  • 14. Data: 2011-01-04 19:57:22
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    > Panie Krzysztofie,a w Starym Bieruniu na Ergu nie wystrzelaliby takiego
    > sita
    > :D ? (zarcik).

    W Bieruniu nie.
    Strzelali w Raciborzu.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 15. Data: 2011-01-04 20:33:17
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 4 Sty, 18:36, "Krzysztof Tabaczy ski" <k...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik <l...@g...pl> napisa w wiadomo
    cinews:ifv2ht$553$1@inews.gazeta.pl...

    > M j .p.Ojciec zajmowa si tym za Gomu ki.
    > Zawsze twierdzi , e to s grosze.

    Za Gomułki pewnie tak. Teraz koszty zapewnienia bezpieczeństwa,
    uzyskania sterty jakichś certyfikatów, kwalifikacji- obawiam się że
    same petardy to nieznaczny procent w tym wszystkim.
    Konrad

  • 16. Data: 2011-01-04 20:57:25
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    uzyskania sterty jakichś certyfikatów, kwalifikacji- obawiam się że
    same petardy to nieznaczny procent w tym wszystkim.

    "petardy"... :-)
    ...możesz mieć rację...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.