  • 11. Data: 2014-01-07 15:52:45
    Temat: Re: Do Tomka Motylińskiego - Fotoradary
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 06.01.2014 17:41, Bugatti pisze:
    > naprawdę było warto za 300 zł mandatu... ?

    Gdyby nie to, że próbowali mnie wsadzić do więzienia nie starałbym się,
    aż tak bardzo (kosztem reszty). W momencie kiedy spróbowali to zrobić,
    sprawa stała się honorową. Wiesz oprócz tego co robiłem, musiałem
    jeszcze normalnie zarabiać, na coś czasu musiało zabraknąć, na sen, na
    jedzenie o normalnych porach, dla bliskich... Napisałem kiedyś "Nie o
    taką Polskę mój ojciec walczył. Gdy go na moich oczach pałowali, nie o
    takiej myślał...", to prawdziwa odpowiedź. Nie będę się kłaniał żadnemu
    gnojkowi w pas tylko dlatego, że jakimś cudem ma prawo nosić mundur. Na
    szacunek trzeba zasłużyć. Czy było warto? Było, stanowczo było, tym
    bardziej, że jego koledzy z pracy sami określają go mianem gnidy,
    szumowiny, gnojka etc.

    --
    anacron
    aba/