  • 1. Data: 2014-01-05 18:54:15
    Temat: [GwW] Spawanie aluminium + usługi ślusarskie
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Poleci ktoś zakład w Warszawie, gdzie podejmą się napawania aluminium a
    następnie wyfrezowania stożka wg wymiaru?
    Do naprawy jest zwrotnica z quada, w której wybiło się gniazdo sworznia
    wahacza. Nowa kosztuje chore pieniądze, zamienników brak, używek też.
    Liczę, że dobry fachura poradzi sobie z czymś takim bez problemu i skóry nie
    zedrze...

    Wiwo

  • 2. Data: 2014-01-05 19:28:41
    Temat: Re: [GwW] Spawanie aluminium + usługi ślusarskie
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Wiwo wrote:

    > Nowa kosztuje chore pieniądze, zamienników brak,
    > używek też. Liczę, że dobry fachura poradzi sobie z czymś takim bez
    > problemu i skóry nie zedrze...

    Ile kosztuje ta nowa?

  • 3. Data: 2014-01-05 20:13:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Jan 2014 18:54:15 +0100, Wiwo napisał(a):
> [...]
    > Liczę, że dobry fachura poradzi sobie z czymś takim bez problemu i skóry nie

    Jakby co to sa jeszcze odlewnie aluminium. Nie powinno byc drogo.

    J.

  • 4. Data: 2014-01-05 20:22:41
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 5 stycznia 2014 18:54:15 UTC+1 użytkownik Wiwo napisał:
    > Poleci kto� zak�ad w Warszawie, gdzie podejm� si� napawania aluminium a
    >
    > nast�pnie wyfrezowania sto�ka wg wymiaru?
    >
    > Do naprawy jest zwrotnica z quada, w kt�rej wybi�o si� gniazdo sworznia
    >
    > wahacza. Nowa kosztuje chore pieni�dze, zamiennik�w brak, u�ywek te�.
    >
    > Licz�, �e dobry fachura poradzi sobie z czym� takim bez problemu i sk�ry
    nie

    > zedrze...
    >

    > Wiwo

    Może sobie nie poradzić jak to odkuwka z aluminium. Grzejąc odpuści i materiał zrobi
    się miękki. Jak jest dość miejsca to trzeba zrobić większy stożek w tym co jest i
    dotoczyć stożkowa tulejkę redukcyjną ze stali. Oczywiście zebrać materiału trzeba jak
    najmniej.

  • 5. Data: 2014-01-05 20:31:46
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Ile kosztuje ta nowa?

    Ok. 400 - 500 PLN. Liczę, że naprawa zmieści się w 1/3 tej kwoty.

    Wiwo

  • 6. Data: 2014-01-05 20:33:29
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Jakby co to sa jeszcze odlewnie aluminium. Nie powinno byc drogo.

    Co masz na myśli?

    Wiwo

  • 7. Data: 2014-01-05 20:50:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Jan 2014 20:33:29 +0100, Wiwo napisał(a):

    > Co masz na myśli?

    Bierzesz stara zwrotnice, kazesz sobie odlac nowa taka sama ale bez
    otworu.
    Jesli ksztalt nie jest bardzo skomplikowany, to powinna byc
    standardowa operacja w formie piaskowej - proste, szybkie, tanie.

    J.

  • 8. Data: 2014-01-05 21:04:13
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Wiwo wrote:

    > Ok. 400 - 500 PLN. Liczę, że naprawa zmieści się w 1/3 tej kwoty.

    Ja bym na to nie liczył, chyba że po znajomości.
    Ale znajomego nie masz, skoro szukasz tutaj.
    W operacji tulejowania (takiej jak opisał kogutek)
    to samego ustawiania i myślenia jest więcej niż godzina.
    Prawie każdy inny sposób, to jeszcze drożej.

  • 9. Data: 2014-01-06 01:34:38
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-01-05 18:54, Wiwo pisze:
> [...]
    > wahacza. Nowa kosztuje chore pieniądze, zamienników brak, używek też.
    > Liczę, że dobry fachura poradzi sobie z czymś takim bez problemu i skóry

    Odpowiedni frez oczywiście masz.

    JK

  • 10. Data: 2014-01-06 01:37:14
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-01-05 20:50, J.F. pisze:
> [...]
    > Jesli ksztalt nie jest bardzo skomplikowany, to powinna byc
    > standardowa operacja w formie piaskowej - proste, szybkie, tanie.

    Zdecydowanie za dużo Discovery Channel.

    JK