  • 11. Data: 2020-02-12 10:28:05
    Temat: Re: Dobór tranzystora
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 30.01.2020 um 11:20 schrieb Queequeg:
> [...]
    > szukać po możliwie szerokich kryteriach? Chodzi zarówno o BJT jak o
    > tranzystory polowe.
    >
    > Znam tylko TME ale z jakiegoś powodu nie jestem w stanie znaleźć filtra,
    > który umożliwi filtrowanie po Ucesat i Ice (chcę albo BJT z jak
    > najmniejszym Ucesat i Ice minimum 1.25A, albo tranzystor polowy, który
    > nasyci mi się przy Ugs = ok. 5V; polaryzacja dowolna, obudowa też, chcę
    > po prostu przełączać 5V 1.25A z jak najmniejszymi stratami a nie mam w
    > układzie innych napięć i niekoniecznie chcę je generować dla tranzystora).

    Mouser, RS-Online, Farnell.

    Co do twojego pytania, używam FDC3512

    Waldek

  • 12. Data: 2020-02-12 12:23:51
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-02-11 o 16:10, Queequeg pisze:

    > Są jeszcze dostępne do pobrania? Jeśli nie, a jeszcze je masz, to
    > wysłałbyś?

    Jak w Digi dojdziesz do tabeli elementów np:

    https://www.digikey.pl/products/en/discrete-semicond
    uctor-products/transistors-fets-mosfets-single/278

    to po prawej jest klawisz {Download Tabele}. Z niego korzystałem a potem
    wczytywałem uzyskane csv do arkusza kalkulacyjnego.
    Potem trochę się pomęczyłem aby uzyskać coś zjedliwego dla mnie.
    Ostatnio właśnie się zastanawiałem, czy nie wywalić już tych arkuszy
    uznając, że są wystarczająco nieaktualne.

    Mogę wysłać, ale w temacie MOS dane z 2014 to zabytek.
    P.G.