  • 11. Data: 2019-01-27 19:32:06
    Temat: Re: Dobry Googlofon, jaki?
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 27/01/2019 12:13 PM, ToMasz wrote:

    > ani Trybun ani Ty nie napisaliście co Wam nie działa i na jakim telefonie.
    > ToMasz

    U mnie wszystko dziala, bo co miesiac mam aktualizacje.

  • 12. Data: 2019-01-27 23:14:47
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > U mnie wszystko dziala, bo co miesiac mam aktualizacje.

    1. potrzebuje telefonu z częstymi aktualizacjami
    2. po co ci aktualizajce
    3. bo COŚ nie będzie działać pod starą wersja
    4. Co takiego nie będzie działać?
    5. nie wiem, bo mam co miesiąc aktualizacje.

    świetnie. wiódł ślepy kulawego

    Ja andka 4 zaktualizowałem do 4.3 (chyba) i PRZESTAŁO działać kasowanie
    plików. Tego właśnie bym się bał. skoro działa, to po co naprawiać? To
    nie Windows panowie.

    ToMasz

  • 13. Data: 2019-01-28 00:07:58
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 27/01/2019 10:14 PM, ToMasz wrote:

> [...]
    > 3. bo COŚ nie będzie działać pod starą wersja
    > 4. Co takiego nie będzie działać?
    > 5. nie wiem, bo mam co miesiąc aktualizacje.

    Przejrzyj jeszcze raz watek. Kolega pytal o telefon a ja poradzilem jaki.

    > Ja andka 4 zaktualizowałem do 4.3 (chyba) i PRZESTAŁO działać kasowanie
    > plików. Tego właśnie bym się bał. skoro działa, to po co naprawiać? To nie
    > Windows panowie.

    Google assistant wymaga minimum androida 6.0 i 1.5 GB RAMU

  • 14. Data: 2019-01-28 14:45:33
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 stycznia 2019 23:14:48 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    > 3. bo COŚ nie będzie działać pod starą wersja
    > 4. Co takiego nie będzie działać?
    > 5. nie wiem, bo mam co miesiąc aktualizacje.

    To ja trochę z innej bajki
    Lumia 640XL nie jestem w wstanie otworzyć google maps.
    I dlatego płynie do mnie mi note 3

  • 15. Data: 2019-01-28 14:46:35
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 25 stycznia 2019 21:06:58 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:
> [...]
    > delikatnie. Zatem powoli zbliża się czas zmian. Chciałbym kupić telefon,
    > który będzie aktualizował się możliwie długo, a zwykle są to telefony
    > markowane przez Google. Inne zazwyczaj po 2-3aktualizacjach poddają się.
    > Nie chcę też jakiś fikuśnych nakładek (w miarę możliwości). Jeśli czegoś
    > będę potrzebował, to sobie zainstaluję.
    >
    > Wstępnie wybrałem Pixela 3. Niestety dla niego - miał pierwotnie sporo
    > wad. Moje pytanie brzmi: czy obecnie poprawiono w nim usterki i działa
    > normalnie? Jeśli nie - to czy jest jakaś alternatywa? Ekran 5.5 cala

    Mi A2
    lub Mi A2 lite

  • 16. Data: 2019-01-28 14:56:31
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > wad. Moje pytanie brzmi: czy obecnie poprawiono w nim usterki i działa
    > normalnie? Jeśli nie - to czy jest jakaś alternatywa? Ekran 5.5 cala

    Lenovo P2
    Najlepszy jak dotąd telefon który mieliśmy w rodzinie
    Ma już dwa lata a bateria trzyma nawet 2 dni. a użytkowany intensywnie przez żonę
    która dużo korzysta z netu w telefonie, słucha muzy, oglada filmiki czy tego typu
    sprawy
    Dwa tygodnie temu zona dostała nowy telefon, ten P2 trafił do mnie. Ja tam z telefonu
    tylko dzwonie, żadnych apek nie używam itp. Ponad dwa dni bateria jeszcze trzyma a
    dzwonię i odbieram połączeń dość sporo w trakcie dnia.
    A i jak żona miała zainstalowane mnóstwo różnych aplikacji to telefon działa bardzo
    płynnie. Telefon córki- huawei p8 działa o wiele gorzej.
    No i z tego Lenovo P2 super zdjęcia wychodzą

  • 17. Data: 2019-01-28 17:20:51
    Od: p...@g...com

    --Mi A2 lub Mi A2 lite

    To nie ta półka cenowa ;-) 3 sztuki A2 w tej cenie albo 4 A2 lite już prędzej coś jak
    Mi8 ale dobrze kombinujesz Android One to właściwy kierunek wtedy te gówniane
    nakładki mogą se w buty wsadzić ;-)

  • 18. Data: 2019-01-28 19:18:16
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2019 17:20:53 UTC+1 użytkownik
    p...@g...com napisał:
> [...]
    jak Mi8 ale dobrze kombinujesz Android One to właściwy kierunek wtedy te gówniane

    To ja wiem ale op nie napisał nic o cenie.
    Wiec po co przepłacać.
    Żona ma Mi A1 i telefon jako telefon jest OK.

    Można się przyczepić tylko do zdjęć.
    Przedtem miała Lumie i tam mniej było nieostrych zdjęć.
    Chyba się starzeje :)

  • 19. Data: 2019-01-28 20:36:04
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-26 o 18:12, r...@k...pl pisze:

    > To kup telefon, na kóry można wgrać LineageOS.
    > Prędzej ci się telefon znudzi niż przestaną go wspierać.

    Telefon żaden mi się nie znudził - bo każdy jest taki, jaki soft sobie
    zainstaluję :-) Ale ciekawe jest to, że wiele osób faktycznie nudzi się
    jakimś modelem - czego nie bardzo ogarniam. Ja wymieniam gdy bateria
    jest u kresu i/lub po latach przestaje się aktualizować. W zasadzie to
    tylko dygresja ale temat wydaje mi się ciekawy na oddzielny wątek.

    > Lineage nie ma żadnych nakładek.
    > Ba -- nawet apki Google'a trzeba doinstalować.

    Wierzę, że to dobry kierunek ale ja nie chcę się babrać niskopoziomowo.
    Nie chce mi się wgryzać w tematykę. Chcę natomiast normalnej gwarancji
    bo prawie każdy telefon serwis zaliczył.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 20. Data: 2019-01-28 21:10:08
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-26 o 22:13, ToMasz pisze:

    > Ile chcesz wydać, na czym Ci zależy.

    - Brak lagowania przy posługiwaniu się aplikacjami.
    - By zasobożerne aplikacje nie gryzły się ze sobą (np. NaviExpert z
    Yanosikiem i czymś jeszcze w tle - bo już tak widywałem u innych)
    - By Bluetooth miał dobry zasięg i wspierał bieżące technologie.
    - By nie było problemów z odtwarzaniem różnych materiałów szkoleniowych
    typu Udemy, Youtube i innych
    - By wyświetlacz nie był zbyt ogromny. 5.5" jest w sam raz.
    - Asystent głosowy.
    - Możliwie długi okres aktualizacji OS.

    A wydać? Max 3500zł.

    > JEdyne co napisałeś - na
    > aktualizacjach, z tym że ja nie mam pojęcia po co ci one. żeby gdzieś w
    > menu się wyższa cyferka wyświetlała? To nie windows!

    No coś Ty! Sporo od tej cyferki zależy. Część aplikacji wymaga wyższych
    cyferek a nawet te, które tego nie czynią, zazwyczaj pokracznie działają
    na niskich wersjach systemu.

    O bezpieczeństwie nie wspomnę.

    --
    Pozdrawiam,