  • 21. Data: 2009-01-05 10:00:32
    Temat: Re: Dodatkowa lampa slave
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gjrbnn$2m4$1@inews.gazeta.pl...

    > z reguły białe lub jasne- domy mieszkalne

    to spoko

    > dodatkowo sporo okien jak to w domach ;))) wiec i szyb do odbijania

    jaki procent światła szyba odbija?
    1? 2? 3?

  • 22. Data: 2009-01-05 15:41:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 4 Jan 2009, basti78 wrote:

> [...]
    [...]
    > zupełnie zapomniałem o tym starym rozwiązaniu - i to jest chyba to czego
    > szukam - do okazyjnego focenia wystarczy.

    Dla porządku trzeba by dodać:
    - w zależności od mozliwości aparatu może być niezbędna fotocela
    "na drugi błysk", a to jednak wyższa cena niż chińszczyzna za 20 zł
    (a przynajmniej rzędu 20 zł za fotocelę ustawialną na 2. błysk
    nie kojarzę), jak aparat ma tryb manualny (*lampy*, żeby mnie tu
    który pod włos ekspozycją nie brał) to OK, starczy "cokolwiek"
    - co już Ci napisali - byleby nie było drugiego fotopstryka w okolicy :D

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2009-01-05 15:45:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 4 Jan 2009, Rakan wrote:

    > hehe :) zastosuj fotocele tak tak :) to reszta fotografujących małpkami Cie
    > przeklnie za przepalone foty :))

    A gdzie tam, tylko dobrze doświetlone ;)
    (LP 28 od sufitu to wcale nie jest *aż tak* dużo, ze sporą ilością
    małpek daje w miarę dobrze doświetlone zdjęcia)

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2009-01-05 17:23:41
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > jaki procent światła szyba odbija?
    > 1? 2? 3?

    ooooojjjjjjj chyba duzo więcej - czesc przechodzi na drugą stronę ale
    zdecydowanie duza powierzchnia zadziała jak lustro - zalezy oczywiście od
    kąta, od tego czy na szybie są powierzchnie tlenków (a z reguły są) i od
    tego czy ciemno za oknem bo wtedy bardziej to widać........

    jaki efekt osiągasz jak staniesz vis a vis szyby i cynkniesz fleszem?.......
    wiec chyba wiecej ;))))

    Sebastian

  • 25. Data: 2009-01-05 17:50:21
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

> [...]
    > tego czy ciemno za oknem bo wtedy bardziej to widać........
    >
    > jaki efekt osiągasz jak staniesz vis a vis szyby i cynkniesz

    o czym wogole teraz gadamy? :)))
    Raki

  • 26. Data: 2009-01-06 16:56:06
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>