  • 41. Data: 2015-04-20 19:22:28
    Temat: Re: Dokręcanie kół - skrajny debilizm ?
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-04-20 o 08:24, albercik pisze:

    > Miałem kiedyś przypadek że przez jednego palanta przeleciałem przez
    > krawężnik, felga pokrzywiona, na oponie bąbel.. była policja itp..
    >
    > Chciałem wymienić koło żeby jechać dalej.. w moim kluczu oderwała się
    > nasadka od rączki klucza, pożyczyłem więc klucz od policjantów,
    > certyfikowany, z naklejką jakąś - nasadka pękła i klucz objechał na
    > śrubie.. skończyło się lawetą.

    Nie da się ukryć że oponiarze to w większości debile, każdemu powtarzam
    aby lekko mi zakręcił śruby i tylko jeden na kilku bierze to sobie do
    serca i dokręci zwykłym kluczem, reszta wali pneumatykiem do oporu,
    potem krzyżakiem ledwo odkręcam śruby, skacząc po nim.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 42. Data: 2015-04-23 08:35:49
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości
    > W dniu 2015-04-16 o 11:58, Waldek pisze

    > Ale od przetarcia czy od gwozdzia ?
    >
    > Samochodowe sie raczej nie przecieraja.
    > Roznica jest taka ze z gwodziem w oponie bezdetkowej mozesz jezdzic i
    > powietrze schodzi powolutku - raz na dwa tygodnie przy tankowaniu
    > podpompujesz i bedziesz jezdzil dalej.
    > Z dziurawej detki schodzi szybko.

    > Opony tyle nie wytrzymaja.
    >
    > Ale fakt - dawniej pare razy zlapalem gume ... bezdetkowa. Od paru lat
    > spokoj. Gwozdzie przestali wozic i gubic czy co ?

    bo ludziska (w wiekszości) przestali sypać popiól na drogi.... (w każdym
    wiaderku było kilka gwoździ ze starych desek uzytych na rozpałkę... :-) )

    pozdrawiamM