  • 71. Data: 2017-01-18 21:54:30
    Temat: Re: Doręczenie wyroku nakazowego
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > ktos cie w konia robi

    Byłem na czytaniu, własnym uszom od urodzenia daję wiarę.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 72. Data: 2017-01-18 21:56:51
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > A niby czemu ?
    > Sad ma wieksze mozliwosci i czemu nie mialby niewielkiej grzywny nalozyc
    > (bo maksymalna to 5000), i odebrac PJ, skoro mu artykul pozwala ?

    Na temat kwoty się nie wypowiadam, ale zabrano zawodowemu kierowcy
    prawko, uzasadniając to zagrożeniem jakie stwarza w ruchu lądowym będąc
    ...zawodowcem.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 73. Data: 2017-01-18 22:01:07
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Zasięgając porad prawnych na grupie samochodowej (gdzie nikt poniżej "miszcza" nie
    występuje) jesteś na najlepszej drodze do udupienia swojej sprawy.

    Dokładnie.
    W sieci piszą osobnicy wierzący w płaską ziemię, darmową energię z
    dławika i BDP286, więc wiarygodność środowiska internetowego jest
    praktycznie żadna.
    Inna sprawa, że chyba mało która grupa taka żywotna jest, w dzisiejszych
    czasach. Panowie i Panie... zdrówko!

    Irek.N.

  • 74. Data: 2017-01-18 22:43:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > To sie z Zuza zaloz. Jak regresu nie bedzie, to Zuza ci zaplaci 200zl,
    > jak bedzie, to ty zaplacisz caly regres :-)

    ok. i równocześnie z Tobą. Jak nie będzie regresu płacisz podwójnie

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 75. Data: 2017-01-19 09:59:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup

    >Na temat kwoty się nie wypowiadam, ale zabrano zawodowemu kierowcy
    >prawko, uzasadniając to zagrożeniem jakie stwarza w ruchu lądowym
    >będąc ...zawodowcem.

    W zaleznosci od wykroczenia - moze byc to jak najbardziej zasadne.

    Z drugiej strony sie zdarzalo, ze kolegium/sad odbieral za jazde po
    pijaku kategorie B, a zostawial CDE, bo kierowca jest zawodowcem.

    Czemu nie, jesli np pijany byl na rowerze :-)

    J.

  • 76. Data: 2017-01-19 17:23:43
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 17.01.2017 o 20:42, Irek.N. pisze:
    > Słuchajcie, ostrożnie z poradami w tego typu sytuacjach.

    To jeszcze nic.
    Pojazd nie biorący udziału w zdarzeniu (nieopanowanie samochodu
    zakończone wycieczką na dachu na torach) zatrzymuje się, jego kierowca
    wysiada aby udzielić pomocy poszkodowanemu kierowcy. Ten poszkodowany
    (przytomny) dziękuje, ale profilaktycznie zostaje odwieziony do
    szpitala. Po jakimś czasie pomagający dostaje wezwanie na przesłuchanie
    i zostaje oskarżony o spowodowanie wypadku. Dwa lata walki w sądach
    (dwie instancje), kupa kasy w błoto, siwa głowa, rażące błędy biegłych
    (jak np. opisywanie w opiniach zupełnie innego miejsca) i na szczęście
    uniewinnienie. Ale już było niedaleko do kolejnego odwołania (z powodów
    formalnych, na szczęście sąd przegapił termin).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 77. Data: 2017-01-19 17:52:29
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

> [...]
    > pijaku kategorie B, a zostawial CDE, bo kierowca jest zawodowcem.
    >
    > Czemu nie, jesli np pijany byl na rowerze :-)

    Wiesz, że tak na to nie popatrzyłem? Ogłoszenie było o zabraniu
    uprawnień i nic nie wspomniano i kategorii, więc chyba poleciało
    wszystko. Nie wiem zresztą czy da sie tak wybiórczo, niby jak to zrobić?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 78. Data: 2017-01-19 17:56:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup

> [...]
    >uprawnień i nic nie wspomniano i kategorii, więc chyba poleciało
    >wszystko. Nie wiem zresztą czy da sie tak wybiórczo, niby jak to

    "Sad moze orzec zakaz prowadzenia pojazdow okreslonego rodzaju".

    J.

  • 79. Data: 2017-01-19 17:57:40
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    LEPEK pisze:

    > To jeszcze nic.
    {ciach}, przerąbane, jak tu ufać komukolwiek. Dlatego na szybie znalazła
    się kamerka...

    Miłego.
    Irek.N.

  • 80. Data: 2017-01-19 18:50:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-18 o 10:11, Poldek pisze:

    >Nawet nie musi być uzasadnienia - to nie postępowanie cywilne, że
    >niepodniesienie czegoś w sprzeciwie pozbawia możliwości późniejszego
    >powołania się na to.

    Hm, dales mi do myslenia - przychodzi wyrok (?) nakazowy w jakiejs
    dziwnej sprawie cywilnej - bo np byla kradziez dokumentow, czy ktos
    sobie dopasowal dane z ksiazki telefonicznej, czy zwyczajnie pomylil,
    w kazdym badz razie o sprawie nie masz pojecia ... to co pisac w
    sprzeciwie ?

    J.