  • 91. Data: 2017-01-20 09:20:19
    Temat: Re: Doręczenie wyroku nakazowego
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Elektryczny też?

    -----
    > Pozew przychodzi z uzasadnieniem i załącznikami, z nich się dowiadujesz o co w
    sprawie chodzi.

  • 92. Data: 2017-01-20 09:37:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 09:20, ąćęłńóśźż pisze:
    > Elektryczny też?
    >

    > -----
    sprawie chodzi.

    Poszukaj, bo o pomyśleniu nawet nie marzę.

    --
    Liwiusz

  • 93. Data: 2017-01-20 10:32:15
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-19 o 22:55, m4rkiz pisze:

> [...]
    > rowerzysty, ogladaja samochod, chca zatrzymywac do wyjasnienia -
    > rejestrator zamocowany na szybie ale jeszcze nie podlaczony wiec
    > automatycznie nie nagrywa - na szczescie ustawialem date przed wyjazdem
    > i zostawilem wlaczony z nagrywaniem, nagrywal na baterii, wylaczyl sie
    > minute po przyjezdzie karetki bo bateria padla... obejrzeli nagranie na
    > szybko dowiezionym laptopie - widac ze samochod nie zblizyl sie do
    > faceta na mniej niz 5 metrow - i powiedzieli ze mozna jechac dalej
    >
    > minely dwa lata a nagranie dalej mamy na wszelki wypadek w czterech

    Widziałem z daleka podobną sytuację.

    Mała miejscowość, przydrożna knajpka.
    Na drodze leży człek z rowerem, duża plama krwi.
    Podjeżdża ktoś samochodem, wychodzi, podnosi rowerzystę.
    W tym momencie wychodzi kilku kolesiów w średnim wieku i o chwiejnym
    kroku z knajpki. Jeden rzuca tekst: "Patrzcie, Wieśka nam przejechał!"
    Bogu ducha winnego kierowcę samochodu ratuje przed linczem sklepowa ze
    sklepu naprzeciwko.
    Pijany (jak się okazało) rowerzysta miał tylko lekko przytartą rękę, jak
    się przewrócił, ale krwi upuścił sobie nieźle.

    Nikt nie wzywał żadnej policji, pijaczki jeszcze w drodze rewanżu po
    wyjaśnieniu, chcieli kierowcy zafundować "wino" za kilka zł.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 94. Data: 2017-01-20 15:12:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-19 o 20:20, J.F. pisze:

    >Moja pomyłka, myślałem że piszesz o sprzeciwie w sprawie karnej
    >(pisałeś o wyroku nakazowym, którego nie ma w sprawach cywilnych).

    W zasadzie to Ty pisales o sprzeciwie w sprawie cywilnej.

    O ile kojarze, to podobny tryb w e-sadzie jest - pozew, powiadomienie
    ... a potem wyrok z automatu ?
    Jak sie nazywa fachowo to nie bede sie klocil ... chyba faktycznie w
    powiadomieniu nie przychodzi gotowy wyrok, bo to by bylo za wczesnie.

    Wysylac trzeba "sprzeciw", czy znow sie to inaczej nazywa ?

    >Pozew przychodzi z uzasadnieniem i załącznikami, z nich się
    >dowiadujesz o co w sprawie chodzi.

    Hm, czy mi sie wydaje, czy e-sad nie przewiduje zalacznikow ?

    J.

  • 95. Data: 2017-01-20 15:14:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 15:12, J.F. pisze:

    > Hm, czy mi sie wydaje, czy e-sad nie przewiduje zalacznikow ?

    W esądzie są inne procedury, tam prekluzji dowodowej nie ma.

    --
    Liwiusz

  • 96. Data: 2017-01-20 18:13:59
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > "Sad moze orzec zakaz prowadzenia pojazdow okreslonego rodzaju".

    Nie no jasne, sąd może wiele, ale jak toto wyegzekwować? Zabrać prawko i
    wydać tymczasowe inne, bez wybranej kategorii?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 97. Data: 2017-01-20 18:20:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup

    >Nie no jasne, sąd może wiele, ale jak toto wyegzekwować? Zabrać
    >prawko i wydać tymczasowe inne, bez wybranej kategorii?

    Dokladnie tak.

    J.