  • 11. Data: 2009-11-28 21:41:48
    Temat: Re: Dr. House na TVP 2.
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:heo52a$23r3$1@omega.artcom.pl...
    > Może sie nieznam ale jaki jest sens pokazywania serialu dr. House
    > ostatniego sezonu a na dzień następny pokazywany jest ten sam serial tylko
    > dwa sezony wcześniej :) Podobnie zauważyłem na AXN .

    Ludzie ogladają głónie bloki reklamowe, filmy to
    tylko przerywniki aby się odlać i kawę zrobić.
    Więc jakie znaczenie ma kolejność odcinków?
    Co prawda jest trochę zwariowanych fanów seriali/filmów
    ale dla tej garstki nawiedzonych stacje telewizyjne
    nie będą się spuszczać.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 12. Data: 2009-11-28 22:53:22
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 28 Nov 2009 12:04:55 +0100, P napisał(a):

    > ale jest 6 sezon i 8 odcinek wlasnie lecial

    Gdzie?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof