  • 1. Data: 2016-06-02 09:41:32
    Temat: DraftSight
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Grupa prawie martwa (pl.com.cad) ale może każdy tak myśli i nie pisze. :-)
    Coś zrobiłem i znikła mi belka z menu. Czy Plik, ..., Modyfikuj, ..., Pomoc
    Przeczytałem chyba całą Pomoc i nic. ;-) No to pobiorę instalkę i
    zainstaluję. A tu niespodzianka, potrzebny Win7, a ja na leciwym XP.
    Ktoś używa tego programu i coś podpowie?

    Robert

  • 2. Data: 2016-06-02 14:21:41
    Temat: Re: DraftSight
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Już doszedłem.
    Aby był jakiś pożytek z tego wątku to:
    Customize (w polu poleceń) --- Profile interfejsu użytkownika --- Pasek
    menu --- i tu trzeba poprzeciągać z bocznego Eksploatora Menu
    poszczególne składniki belki menu.

    Robert