  • 11. Data: 2018-07-20 11:03:39
    Temat: Re: Drogowa rodzinna patologia
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-07-19 o 22:38, TomN pisze:
    > Janusz w

    > No masz, kogo obchodzi pasażer i jego promile, oraz czy miał PJ, czy nie!
    Ale do tego się odniosłeś że Cię zacytuję

    "> Na pewno nie pierwszy bo facet ma zabrane prawo dożywotnio

    Dlaczego kłamiesz?"

    Więc gdzie skłąmałem?

    Przeprosisz czy mam Ci powiedzieć co o Tobie myślę?

    > Chcesz się pobawic w sponsora razem z autorem bzdury, którą bezmyślnie
    > przytaczasz? Ta trójka dzieci chętnie przytuli...
    Ale mnie to gówno obchodzi los ich dzieci, podobnie jak ich bo gdyby
    myśleli o dzieciach to by po pijaku nie jezdzili.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 12. Data: 2018-07-20 12:03:59
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]

    Ale do tego się odniosłeś że Cię zacytuję

    "> Na pewno nie pierwszy bo facet ma zabrane prawo dożywotnio

    Więc gdzie skłamałem?

  • 13. Data: 2018-07-21 13:10:23
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Janusz w

    > Ale do tego się odniosłeś że Cię zacytuję

    > "> Na pewno nie pierwszy bo facet ma zabrane prawo dożywotnio

    > Dlaczego kłamiesz?"

    > Więc gdzie skłąmałem?

    Pokażesz brudnym paluchem gdzie w artykule jest słowo o zabranym PJ?

    > Przeprosisz czy mam Ci powiedzieć co o Tobie myślę?

    Usenet nie zapomina i trudno jest usunąć wiadomość...

    --
    'Tom N'

  • 14. Data: 2018-07-21 13:36:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello TomN,

    Saturday, July 21, 2018, 1:10:23 PM, you wrote:

    [...]

    > Pokażesz brudnym paluchem gdzie w artykule jest słowo o zabranym PJ?

    Mogę pokazać czystym?

    ,,Obydwoje mają też sądowe zakazy kierowania pojazdami: kobieta do stycznia 2019
    roku, a 33-latek dożywotni."

    ?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2018-07-21 13:44:15
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-20 o 11:03, Janusz pisze:

    > Więc gdzie skłąmałem?

    Nie ośmieszaj się.
    Sądzisz, że jeśli idiocie powtórzysz coś kilka razy, to idiota nagle
    zmądrzeje i zrozumie? Przecież już po pierwszej odpowiedzi widać było, z
    kim masz do czynienia. A gdybyś czytał inne jego wypowiedzi, to nawet na
    pierwszy zarzut byś nie odpowiadał. Przecież on już kilka razy wykazał,
    że nie rozumie słów, którymi się posługuje - jak choćby "podmiot w
    zdaniu" czy "pasaż". A ma dziwne hobby: lubi się przypierdolić do kogoś,
    ot tak, dla samego przypierdolenia się. Nieistotny jest powód, słusznie
    czy niesłusznie. On tak musi, jemu wydaje się, że w ten sposób
    zabłyśnie. I za każdym razem potwierdza swój niezwykły intelekt. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 16. Data: 2018-07-21 14:28:36
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w

> [...]

    > Mogę pokazać czystym?
    > ,,Obydwoje mają też sądowe zakazy kierowania pojazdami: kobieta do stycznia 2019

    Ale Janusz pisał o zabranym PJ dla ojca, a o tym w artykule słowa nie było,
    zakaz kierowania pojazdami <> zabrane PJ, bo mógł go nigdy nie mieć.

    > ?

    Janusz po godzinie napisał kolejną wiadomośc o bardzo podobnej treści.
    Usunął z niej fragment "Przeprosisz czy mam Ci powiedzieć co o Tobie
    myślę?".
    Chyba sie przestraszyłem, ale nie wiem jak on...

    --
    'Tom N'

  • 17. Data: 2018-07-21 14:35:43
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Akarm w

    > "pasaż".

    Tak bardzo zabolało, że się będziesz w innych wątkach żalił... ;P

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2018-07-21 17:25:47
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-07-21 o 14:28, TomN pisze:

    > Chyba sie przestraszyłem, ale nie wiem jak on...
    Nie po prostu z takim głupkiem jak Ty nie warto dyskutować,
    dlatego poprawiłem.
    EOT

  • 19. Data: 2018-07-21 17:27:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-07-21 o 13:44, Akarm pisze:

    > Nie ośmieszaj się.
    > Sądzisz, że jeśli idiocie powtórzysz coś kilka razy, to idiota nagle
    > zmądrzeje i zrozumie?
    No właśnie nie śledziłem jego innych postów dlatego nie wiedziałem że mam
    do czynienia z idiotą.
    Ale już go wrzucam do kibla.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 20. Data: 2018-07-21 18:41:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello TomN,

    Saturday, July 21, 2018, 2:28:36 PM, you wrote:

    > Ale Janusz pisał o zabranym PJ dla ojca, a o tym w artykule słowa nie było,
    > zakaz kierowania pojazdami <> zabrane PJ, bo mógł go nigdy nie mieć.

    Ale wiesz, że się czepiasz? Istotą jest zakaz a nie posiadanie czy
    brak papierka.

    [...]

    --
    Best regards,