  • 21. Data: 2018-07-21 19:25:02
    Temat: Re: Drogowa rodzinna patologia
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w
    <news:7771844217$20180721184140@squadack.com>:

    > Ale wiesz, że się czepiasz? Istotą jest zakaz a nie posiadanie czy
    > brak papierka.

    Pisanie o tym, że pasażer ma zakaz/zabrane PJ tez jest IMHO czepialstwem

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2018-07-21 19:32:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Jul 2018 19:25:02 +0200, TomN napisał(a):
    > RoMan Mandziejewicz w

    > Pisanie o tym, że pasażer ma zakaz/zabrane PJ tez jest IMHO czepialstwem

    W zasadzie tak, ale jak juz mowimy o rodzinnej patologii ...

    J.

  • 23. Data: 2018-07-21 19:45:49
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > W zasadzie tak, ale jak juz mowimy o rodzinnej patologii ...

    Tyle, ze Janusza to praktycznie nie obchodzi:

    "Ale mnie to gówno obchodzi los ich dzieci, podobnie jak ich"

    on po prostu chciał potrollować.

    --
    'Tom N'

  • 24. Data: 2018-07-21 20:03:11
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Ale wiesz, że się czepiasz? Istotą jest zakaz a nie posiadanie czy
    > brak papierka.

    Ty też jesteś idiotą, naprawdę nie rozumiesz słowa pisanego?
    Janusz w odpowiedzi na zarzut, że kłamie, pisząc że "facet ma zabrane
    prawo dożywotnio" - dość wyraźnie zacytował fragment tego artykułu:
    http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-07-17/dachow
    anie-na-prostej-drodze-za-kierownica-pijana-kobieta-
    wiozla-meza-i-troje-dzieci/
    "obydwoje mieli sądowe zakazy kierowania pojazdami: 38-latka miała prawo
    jazdy zatrzymane do stycznia przyszłego roku, a jej partner stracił
    uprawnienia do kierowania pojazdami mechanicznymi dożywotnio".

    Stracił uprawnienia - co to może oznaczać? Stracił coś, czego nie miał? :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 25. Data: 2018-07-21 20:33:53
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Akarm w

    > Ty też jesteś idiotą, naprawdę nie rozumiesz słowa pisanego?

    Nie porównuj innych do siebie...

    > http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-07-17/dachow
    anie-na-prostej-drodze-za-kierownica-pijana-kobieta-
    wiozla-meza-i-troje-dzieci/

    Pisarzyna wierszówki, już po dwóch dniach po wypadku niespowodowanym przez
    delikt tej dyskusji, (do)wiedział, ze ów miał PJ i je stracił...?

    > "a jej partner stracił uprawnienia do kierowania pojazdami mechanicznymi
    dożywotnio"
    > Stracił uprawnienia - co to może oznaczać? Stracił coś, czego nie miał?

    Inny pisarczyk napisał (i do tego sie odnosiłem), że:
    "Obydwoje mają też sądowe zakazy kierowania pojazdami: [...] 33-latek
    dożywotni"

    Piękny przykład jak można zmanipulować i przekłamać informację, oraz jak są
    podatni na to czytelnicy.

    --
    'Tom N'

  • 26. Data: 2018-07-21 21:56:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello TomN,

    Saturday, July 21, 2018, 7:25:02 PM, you wrote:

    > Pisanie o tym, że pasażer ma zakaz/zabrane PJ tez jest IMHO czepialstwem

    Myślę, że autorowi chodziło o wskazanie tła.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2018-07-21 22:14:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Jul 2018 20:33:53 +0200, TomN napisał(a):
> [...]
    > dożywotni"
    > Piękny przykład jak można zmanipulować i przekłamać informację, oraz jak są

    Ale o co chodzi ? Podejrzewasz cos, czy nadal zwykle czepialstwo?

    W rodzaju "nie utracil, bo nigdy nie mial, jechal po pijaku bez PJ,
    i dlatego ma zakaz" ?

    J.

  • 28. Data: 2018-07-22 10:26:06
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-07-21 o 22:14, J.F. pisze:

    anie-na-prostej-drodze-za-kierownica-pijana-kobieta-
    wiozla-meza-i-troje-dzieci/

    > Ale o co chodzi ? Podejrzewasz cos, czy nadal zwykle czepialstwo?
    Może to jego rodzina :)
    > W rodzaju "nie utracil, bo nigdy nie mial, jechal po pijaku bez PJ,
    > i dlatego ma zakaz" ?
    Nie to jest takie dopierdalanie się dla zasady, to już kolejny troll
    obok bluzga, ducha, analfabety którzy harcując na tej grupie i
    wpieprzając z dupy argumenty ją rozpierdalają, niezadługo w ogóle się
    jej nie będzie dało rady czytać.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 29. Data: 2018-07-22 16:33:58
    Od: <2...@8...163358.invalid> (Tom N)

    Janusz w

    > Może to jego rodzina :)

    Januszu Anonimie, jak masz jakiś personalny problem to zapraszam na
    spotkanie twarzą w twarz!

    Podaj miejsce i termin, dostosuję się.

    --
    'Tom N'