  • 61. Data: 2013-10-08 23:41:17
    Temat: Re: Drogówka w akcji LOL
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Tuesday, October 8, 2013, 2:05:30 PM, you wrote:

    > No i o to sie tutaj rozchodzi, tymbardziej, ze gosc nie stawial jakiegos
    > mocnego oporu, pytal sie o co chodzi i mowil, ze tarzal w piachu sie nie
    > bedzie.

    Tylko po co on na ten piach wjeżdżał?

    > Tak ciezko to tepakom bylo zrozumiec i potraktowac go jak czlowieka?

    Bo uciekał. A policja ma gonić uciekających i uciekający na pewno ma
    coś na sumieniu.

    > Ale widac co niektorzy chcieli by zeby ciec w mundurze potraktowal
    > ich gazem i przetarzal po glebie.

    Ale nie trzeba się tez wprost podkładac.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 62. Data: 2013-10-09 07:10:11
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Bo uciekał. A policja ma gonić uciekających i uciekający na pewno ma
    > coś na sumieniu.

    Ja go bronić nie mam zamiaru, ale z jego wypowiedzi wynika że nie
    uciekał, zatrzymał się przy drodze, a oni kazali mu wjechać w polną
    drogę zwłaszcza że policjanci poruszali się cywilną skodą. Dla niego to
    było dziwne i niezrozumiałe.
    A na sumieniu to może mieć to, że jako obywatel Niemiec jechał z
    dzieckiem i żoną odwiedzić rodzinę w Polsce.

  • 63. Data: 2013-10-09 08:25:15
    Temat: Re: TVN Uwaga
    Od: p...@g...com

    --Tyle ze Sienkiewicz, szef MSWiA, nie wie nawet kiedy policjant moze uzyc broni
    palnej i to jest dopiero zenada. -- Artur ZZR 1200

    zaraz tam zenada, to raczej taka polska tradycja: mierny ale wierny, facet gada od
    rzeczy ale premier poklepie go po plecach i jeszcze dolozy nagrode za caloksztalt
    sluzby :-)

    P.

  • 64. Data: 2013-10-09 14:27:54
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-10-07 07:03, Krzysztof 45 wrote:

    > A to akcja z wrocka. Tez musiała byc fajna komedia
    >
    > Patrol Policji przykuł do słupa mężczyznę co jest niezgodne z przepisami
    > i Ustawą o Policji. Następnie nie mogli otworzyć kajdanek, bo nie
    > pasowały kluczyki.

    Zabawna ironia losu - przed chwila minalem na ulicy policjanta w
    cywilu, stojacego przy nieoznakowanym fiacie bravo i mowiacego do
    telefonu 'i jak go gonilem, to zgubilem gdzies w trawie kajdanki'.

    Borewicz by sie chyba zaplakal.

    --

    memento lorem ipsum

  • 65. Data: 2013-10-19 00:05:13
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2013-10-08 14:08, AZ wrote:
    > On 2013-10-08, hisjusz <h...@w...pl> wrote:
    > dziecko by to chyba ogarnelo. Jezeli policjantka tego nie ogarnia to jak ma ogarnac
    > strzelanie z broni? No chyba, ze wydaje Ci sie ze bron sie wyciaga, ciagnie za
    spust
    > i strzela to dalej ta dyskusja nie ma sensu.

    No jak zamierzasz strzelac a nie straszyc to chyba mniej wiecej tak.
    Czynnosci dodatkowe jak odblokowanie itp. mozna wykonac w trakcie
    "wyciagania".

    --
    mk4

  • 66. Data: 2013-10-21 10:16:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-18, mk4 <m...@d...nul> wrote:

    > No jak zamierzasz strzelac a nie straszyc to chyba mniej wiecej tak.
    > Czynnosci dodatkowe jak odblokowanie itp. mozna wykonac w trakcie
    > "wyciagania".

    No i to ma zrobic policjantka ktora nie umie uzyc gazu?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 67. Data: 2013-10-21 13:06:07
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 7 października 2013 04:21:07 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > "Co było powodem takiej interwencji policjantów? Zachowanie mężczyzny,
    >
    > który najpierw, po przekroczeniu dozwolonej prędkości o 19 km/h
    >
    > zatrzymał samochód w innym miejscu niż to, które wskazali policjanci, a
    >
    > następnie wyzwał ich od "przebierańców" i zaczął uciekać. Co ważne, omal
    >
    > nie przejechał wtedy po stopach policjantce poddającej go kontroli."
    >

    > http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35612,14731
    256,Policjanci_szarpia_sie_z_kierowca__Nagranie_na_Y
    ouTube.html#BoxSlotII3img#ixzz2gzzQZDSg

    > --
    >
    > Liwiusz

    Ja tam widzę ze on obscenicznie gumę żuje i to było zapewne powodem zatrzymania.

  • 68. Data: 2013-10-21 13:31:17
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 8 października 2013 12:07:14 UTC+2 użytkownik hisjusz napisał:

    > Dlaczego Policjantka nie umie użyć gazu? Dla mnie zatrzymywany przestał
    >
    > się szarpać i cieszyć, z łzawiącymi oczami miał utrudnioną kolejną
    >
    > ucieczkę.Zatrzymany został spacyfikowany, cel został osiągnięty. Gdyby
    >
    > zatrzymywany ruszył na Policjantów z "ręcyma" użyli by broni żeby się
    >
    > bronić, od tyle. Teraz by było ujadanie jaka Policja zła że strzelała do
    >
    > niewinnego obywatela.

    To co było wcześniej znasz tylko z notatki prasowej. Z filmu wynika że dwoje
    policjantów szarpie się z mężczyzną a nie on z nimi. Facet jest spokojny. Za pobicie
    policjanta na służbie nie dają 5 tysięcy grzywny tylko trochę więcej. Obstawiam ze
    gość został przeproszony a cała historyjka z grzywną wymyślona na potrzeby
    usprawiedliwienia zachowania policjantów przez małe "p". Oni musieli mieć racje i
    artykuł to potwierdza. Na filmie brakuje wzięcia przez policjantów dziecka jako
    zakładnika.

  • 69. Data: 2013-10-21 13:39:08
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > zatrzymywany ruszył na Policjantów z "ręcyma" użyli by broni żeby się
    >
    > bronić, od tyle. Teraz by było ujadanie jaka Policja zła że strzelała do

    Na specjalnie winnego to on nie wyglądał.

  • 70. Data: 2013-10-21 13:42:17
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 8 października 2013 14:46:18 UTC+2 użytkownik hisjusz napisał:

    > Co za różnica? Zatrzymany zachowuje się nerwowo i nie stosuje się do
    >
    > poleceń.Nie zatrzymał się do kontroli, uciekł więc złamał prawo.

    Z filmu wynika że zatrzymał się do kontroli.