  • 11. Data: 2017-09-22 10:07:21
    Temat: Re: Drukarka Epson L486 - do odratowania?
    Od: "Ktos i jeszcze cos" <c...@i...cos>

    W dniu .09.2017 o 00:18 Poldek <p...@i...eu> pisze:

> [...]
    > przeprowadzić procedurę rozruchową przewidzianą w instrukcji obsługi. Tu
    > nie chodzi o konfigurację. Procedura jest uruchamiana odpowiednią
    > sekwencją i trwa to ze 20 minut. Chodzi o napełnienie tuszem i
    > odpowietrzenie przewodów i głowicy. Dopiero po takim rozruchu drukarka
    > będzie działała normalnie.
    > Jak wyślesz do serwisu na naprawę gwarancyjną, to jak będą w dobrym
    > humorze, to przeprowadzą rozruch za ciebie i tylko stracisz czas na
    > wysyłanie i odbieranie. Jak nie będą w dobrym humorze, to ci odeślą z
    > adnotacją, żebyś przeczytał instrukcję obsługi przed rozpoczęciem

    Gdyby nie było procedury inicjalizacyjnej, to w ogóle nie dałoby się
    drukować. Zanim odpiszesz, czytaj całość albo ze zrozumieniem.

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

  • 12. Data: 2017-09-22 12:34:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-09-22 o 10:07, Ktos i jeszcze cos pisze:

    > Gdyby nie było procedury inicjalizacyjnej, to w ogóle nie dałoby się
    > drukować. Zanim odpiszesz, czytaj całość albo ze zrozumieniem.

    Podziękuj za zainteresowanie twoją sprawą i na przyszłość pisz tak, żeby
    było wiadomo o co chodzi.

  • 13. Data: 2017-09-22 14:18:39
    Od: "Ktos i jeszcze cos" <c...@i...cos>

    W dniu .09.2017 o 12:34 Poldek <p...@i...eu> pisze:

    > Podziękuj za zainteresowanie twoją sprawą i na przyszłość pisz tak, żeby
    > było wiadomo o co chodzi.

    Czego nie zrozumiałeś?

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

  • 14. Data: 2017-09-22 15:08:09
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-09-22 o 14:18, Ktos i jeszcze cos pisze:

    > Czego nie zrozumiałeś?

    No raczej Ty! Rzecz w tym, iż odpowiadający poświęca swój (czasem cenny)
    czas *w dobrej wierze*, więc gdy nawet skrobnie coś, hm - niezbyt
    mądrego? - to pytat'jel nie powinien być jakoś mocniej zgryźliwy.
    Odpowiadający może strzelić lekkiego focha, natomiast wątkotwórca ma być
    ze znaczną przewagą wdzięczności nad złośliwością.

  • 15. Data: 2017-09-22 15:20:24
    Od: "Ktos i jeszcze cos" <c...@i...cos>

    W dniu .09.2017 o 15:08 JaNus <bez@adresu> pisze:

> [...]
    > Odpowiadający może strzelić lekkiego focha, natomiast wątkotwórca ma być
    > ze znaczną przewagą wdzięczności nad złośliwością.

    Nie zależy mi na popularności a na rzeczowych odpowiedziach. Poza tym,
    gdzie widzisz zgryźliwość w moich wypowiedziach? Może Ty też przeczytaj
    wątek i porównaj, kto zaczął?

    Nevermind. Nie mam zamiaru rozpętywać gównoburzy...

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

  • 16. Data: 2017-12-17 16:18:10
    Od: "Ktos i jeszcze cos" <c...@i...cos>

    W dniu .09.2017 o 10:12 Ktos i jeszcze cos <c...@i...cos> pisze:

    > W grudniu kupiłem drukarkę jak w temacie. Do wczoraj od nowości
    [CIACH]

    Okazało się, że jakimś cudem do podajnika papieru wpadł kawałek plastyku,
    który zaciągnęły wałki wciągające papier. Podważało to lekko wałki z lewej
    strony. Czasem wręcz papier "utykał" w miejscu tego plastyku i nie dawało
    się nic wydrukować, kiereszując przy tym kartki. Już miałem odesłać
    drukarkę na serwis, ale coś mnie tchnęło i postanowiłem wyciągnąć to
    ustrojstwo. Drukarka działa teraz ok.

    Wrażenia? W trybie standard CZ/B spodziewałem się lepszej jakości
    wydruków. Dopiero w trybie najwyższej jakości wydruk jest ok. Kolory b.
    ładne. Mimo wszystko druk CZ/B nie umywa się do laserowego. Niestety,
    atramentówki już tak mają...

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie