  • Data: 2009-04-19 17:01:47
    Temat: Drukarka do etykiet
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie
    Mozecie polecic jakas drukarke do etykiet? Beda na niej drukowane glownie
    adresy naklejane na koperty.

    Na allegro widzialem: Brother QL-500A oraz Dymo LW400, przy czym ta druga
    jest o okolo 200 zł drozsza i nie wiem, czy roznica w cenie jest
    uzasadniona.

    Potrzebne jest urzadzenie dobre jakosciowo, ekonomiczne i w miare tanie. I
    dzialajace pod XP.

    Poniewaz temat tych urzadzen nie jest mi znany prosze o pomoc grupe:)

    Gabriel Zastawnik
    http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera