  • 11. Data: 2009-11-24 11:09:14
    Temat: Re: Drukowane płytki prototypowe ?
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Kmicic pisze:
    > Kompletnie wypadłem z tematu, podzielcie sie proszę kto robi w Polsce
    > najlepiej, najszybciej i najtaniej płytki drukowane prototypowe. Czy
    > można zamawiać zdalnie, jakie terminy, ilości minimalne, jakość i
    > możliwości, jakie źródła przyjmują itd itd.
    >
    > Nie chce mi się już dłubać przy płytkach foliami, skrobaniem i
    > malowaniem :-) a bym się jeszcze pobawił trochę po latach posuchy.
    >
    > pozdr
    > Ak

    Sprawdź sobie drukowane.pl Nie mają minimów zamówieniowych, termin
    podstawowy 10 dni. Resztę sprawdzisz w kalkulatorze na ich stronie.

    MD

  • 12. Data: 2009-11-24 11:10:28
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Sprawdź sobie http://drukowane.pl Nie mają minimów zamówieniowych,

  • 13. Data: 2009-11-24 12:53:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    Tuesday, November 24, 2009, 12:10:28 PM, you wrote:

    > Sprawdź sobie http://drukowane.pl Nie mają minimów zamówieniowych,
    > termin podstawowy 10 dni. Resztę sprawdzisz w kalkulatorze na ich stronie.

    Termin podstawowy to 14 dni a i to zdarza się im nie dotrzymywać :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2009-11-24 13:01:33
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Termin podstawowy to 14 dni a i to zdarza się im nie dotrzymywać :(

    OIDP 10 dni roboczych :) Może wyjść z tego 14 kalendarzowych.

    MD

  • 15. Data: 2009-11-24 14:05:43
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "Andrzej Kmicic" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Kompletnie wypadłem z tematu, podzielcie sie proszę kto robi w Polsce
    > najlepiej, najszybciej i najtaniej płytki drukowane prototypowe. Czy

    Tanio i szybko razem nie zachodzi. Jak do tego ma być dobrze...:-)

    > można zamawiać zdalnie, jakie terminy, ilości minimalne, jakość i
    > możliwości, jakie źródła przyjmują itd itd.

    Tak, od 1 sztuki, źródło to gerber albo plik z pospolitego programu
    komputerowego.
    Zobacz np.:
    http://merkar.pl/
    http://www.kono.com.pl/
    http://www.drukowane.pl/
    http://www.prototypy.com/
    http://www.obwodydrukowane.com.pl/

  • 16. Data: 2009-11-24 14:19:04
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Na pocynowaną z tego co pamiętam. Masz namiary - zapytaj.

    Na razie wersja "cyna po soldermasce" prowadzi 2:1. Ale masz rację
    zapytam u źródła.

  • 17. Data: 2009-11-24 16:40:26
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Jeśli koledze wystarczą po prostu jedno lub dwustronne PCB, nawiercone i
    pokryte kalafonią, to polecam tych http://www.obwody-drukowane.com/
    Jak wspomniałem żadne tam "fanaberie" typu metalizacja, cynowanie czy
    maska - ale za to bardzo przyjazne ceny i szybko - średnio 3 dni.
    Do amatorskich celów, jak ktoś się nie chce babrać z chemią i ma coś
    stosunkowo prostego do zrobienia - jak znalazł.
    (nie ma tego napisanego na stronie chyba, ale przyjmują pliki z Protela).

    pozdr.

  • 18. Data: 2009-11-24 17:07:13
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Użytkownik Zbych napisał:

    > Na razie wersja "cyna po soldermasce" prowadzi 2:1. Ale masz rację
    > zapytam u źródła.

    Zdrapałem przed chwilą kawałek soldermaski z płytki robionej u nich
    jakieś pół roku temu. Goła miedź pod spodem. Może przy cynowaniu
    chemicznym jest inaczej.

    Pozdrawiam
    G.K.

  • 19. Data: 2009-11-24 20:57:28
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Grzegorz Kurczyk przemówił ludzkim głosem:

    > Zdrapałem przed chwilą kawałek soldermaski z płytki robionej u nich
    > jakieś pół roku temu. Goła miedź pod spodem.

    Dzięki za sprawdzenie.

  • 20. Data: 2009-11-24 23:04:29
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Andrzej Kmicic pisze:

    > Kompletnie wypadłem z tematu, podzielcie sie proszę kto robi w Polsce
    > najlepiej,

    (1)

    > najszybciej

    (2)

    > i najtaniej

    (3)

    > płytki drukowane prototypowe.

    Wychodzi na to, że szukasz trzech firm. Bo po prostu nie istnieje ani
    jedna spełniająca wszystkie trzy kryteria. Jeżeli chodzi o (1) to
    całkiem dobrze prototypy robi gdański Technoservice (można nawet zamówić
    4-warstwowe). Kategoria (2) zależy głównie od ceny - wszędzie gdy
    dopłacisz 50% to zrobią zapewne 2x szybciej, a po dopłacie 100% zrobią w
    3 dni. Standardowy termin prawie wszędzie to 2 bite tygodnie. :-( A
    odnośnie kategorii (3) to też zależy od wymagań - jeżeli chcesz płytkę
    jednostronną bez soldermaski i cynowania to zrobi Ci to w 2 dni średnio
    zdolny student (może tu są chętni na takie szybkie i proste zlecenia?
    czasem sam szukam), inna sprawa gdy mówimy o płytce 8-warstwowej z
    mikroprzelotkami.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/