  • 1. Data: 2009-11-23 13:10:29
    Temat: Folia stalowa
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    Witam,
    Czy wiecie gdzie kupić niewielkie ilości (arkusz A3) folli stalowej/żelaznej
    o grubości 0.15 mm? Może byż taka jak do szablonów. Musi być płaska i czysta,
    więc odpada prostowanie na przykład puszek.
    K.

  • 2. Data: 2009-11-23 21:48:30
    Temat: Re: Folia stalowa
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    John Smith wrote:
> [...]
    > stalowej/żelaznej o grubości 0.15 mm? Może byż taka jak do szablonów.
    > Musi być płaska i czysta, więc odpada prostowanie na przykład puszek.

    W firmie robiacej szablony?
    Szablony do nakładania pasty, wycinane laserem
    http://www.smt.integron.pl/cennik.html

    Mysle ze sama blacha < 120zł

    Ewentualnie zapytac sprzedawce szablonów z Allegro o czysty arkusz.
    --
    pzdr, j.r.

  • 3. Data: 2009-11-23 22:36:18
    Od: games <g...@g...home.pl>

    j.r. pisze:

> [...]
    > http://www.smt.integron.pl/cennik.html
    >
    > Mysle ze sama blacha < 120zł
    >
    > Ewentualnie zapytac sprzedawce szablonów z Allegro o czysty arkusz.

    W okolicach warszawy to raczej swistaki wycianaja nie laser jesli
    chcesz laser i dobry szablon to polecam lastenic.

  • 4. Data: 2009-11-23 23:00:10
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    John Smith pisze:
> [...]
    > czysta,
    > więc odpada prostowanie na przykład puszek.

    O jakiej tolerancji grubości? W labie mamy gdzieś różne blachy o dobrze
    określonej grubości, mogę się dowiedzieć gdzie i za ile były kupione.

    --
    Filip.

  • 5. Data: 2009-11-24 13:01:20
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > O jakiej tolerancji grubości? W labie mamy gdzieś różne blachy o
    > dobrze określonej grubości, mogę się dowiedzieć gdzie i za ile były
    > kupione.

    Tolerancja nie nie jest bardzo krytyczna, niech będzie powiedzmy od 0.13 do 0.20 mm.
    K.

  • 6. Data: 2009-11-25 13:57:23
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > O jakiej tolerancji grubości? W labie mamy gdzieś różne blachy o
    > dobrze określonej grubości, mogę się dowiedzieć gdzie i za ile były
    > kupione.

    Czy wiesz już? Co, gdzie i za ile?
    K.