  • 1. Data: 2009-11-23 22:55:36
    Temat: Drukowane płytki prototypowe ?
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>

    Kompletnie wypadłem z tematu, podzielcie sie proszę kto robi w Polsce
    najlepiej, najszybciej i najtaniej płytki drukowane prototypowe. Czy
    można zamawiać zdalnie, jakie terminy, ilości minimalne, jakość i
    możliwości, jakie źródła przyjmują itd itd.

    Nie chce mi się już dłubać przy płytkach foliami, skrobaniem i
    malowaniem :-) a bym się jeszcze pobawił trochę po latach posuchy.

    pozdr
    Ak

  • 2. Data: 2009-11-24 07:44:11
    Temat: Re: Drukowane płytki prototypowe ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kmicic" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hef3tl$vs5$1@news.onet.pl...
    > Nie chce mi się już dłubać przy płytkach foliami, skrobaniem i
    > malowaniem :-) a bym się jeszcze pobawił trochę po latach
    > posuchy.

    Haslo: termotransfer.

    Inaczej ceny zniechcechaja.

    Ale kosci teraz takie ze bez 4 warstw i metalizacji nie podchodz
    :-(

    J.

  • 3. Data: 2009-11-24 08:04:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andrzej,

    http://www.prototypy.com/kalk/kalk.php

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2009-11-24 08:04:54
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    http://www.prototypy.com/

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 5. Data: 2009-11-24 08:05:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Tuesday, November 24, 2009, 8:44:11 AM, you wrote:

    > Użytkownik "Andrzej Kmicic" <d...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hef3tl$vs5$1@news.onet.pl...
    > Haslo: termotransfer.
    > Inaczej ceny zniechcechaja.

    Bez przesady.

    > Ale kosci teraz takie ze bez 4 warstw i metalizacji nie podchodz
    > :-(

    :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2009-11-24 10:01:00
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > http://www.prototypy.com/kalk/kalk.php

    A jak kładą soldermaskę? Na pocynowaną płytkę, czy przed cynowaniem?

  • 7. Data: 2009-11-24 10:09:25
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Użytkownik Zbych napisał:

    > A jak kładą soldermaskę? Na pocynowaną płytkę, czy przed cynowaniem?

    Robiłem u nich sporo płytek. Cynowanie HAL jest po soldermasce (pod
    soldermaską jest goła miedź). Dwustronne z metalizacją, soldermaską i
    HAL-em wychodzą im naprawdę bardzo ładnie.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 8. Data: 2009-11-24 10:43:15
    Od: PH <s...@w...pl>

    Zbych pisze:

    > A jak kładą soldermaskę? Na pocynowaną płytkę, czy przed cynowaniem?

    Przed cynowaniem. Pod soldermaską jest czysta miedź.

    --
    PH

  • 9. Data: 2009-11-24 11:05:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Zbych,

    Tuesday, November 24, 2009, 11:01:00 AM, you wrote:

    > A jak kładą soldermaskę? Na pocynowaną płytkę, czy przed cynowaniem?

    Na pocynowaną z tego co pamiętam. Masz namiary - zapytaj.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2009-11-24 11:07:52
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Kmicic" <d...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hef3tl$vs5$1@news.onet.pl...
    >
    > Haslo: termotransfer.
    >
    > Inaczej ceny zniechcechaja.

    Jeśli płytka wymaga dużej ilości przelotek to termotransfer jest bez
    sensu. A to czy ceny zniechęcają zależy od kwoty przeznaczonej na
    prototyp. Dwuwarstwowa płytka 100mm*160mm kosztuje np 40 zł netto,
    dokumentacja 60 zł.

    > Ale kosci teraz takie ze bez 4 warstw i metalizacji nie podchodz :-(

    No nie przesadzaj. Spokojnie można zrobić dwuwarstwową płytkę z Armem
    czy Spartanem.

    MD