  • 1. Data: 2009-11-23 19:26:25
    Temat: Moduł Wi-Fi SPI
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Zostały mi stare moduły Wi-Fi dedykowane do mikrokontrolera Tibbo.
    Moduły mają interfejs SPI i bazują na układzie BGW200EG/01.
    Jak myślicie dało by się to jakoś prosto wykorzystać do transmisji
    danych między dwoma mikrokontrolerami bez zbytniego wgryzania się TCP/IP
    i całą tą sieciową otoczkę?
    Mam też moduły bazujące na AW-GH320, może te będą prostsze w użyciu?

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej