  • 11. Data: 2009-05-31 11:42:57
    Temat: Re: Drukowanie na gazecie
    Od: "Tomek Banach" <b...@p...onet.pl>

    Dawid wrote:

    > NTG NTG NTG
    > Napisz książkę, jeszcze zarobisz na tym.
    > Niestety, ktoś kiedyś będzie musiał czytać te brednie szukając
    > wiadomości o drukarkach laserowych.

    to co mozna powiedziec o twojej wiadomosci w tym watku ? :)

    Tomek

  • 12. Data: 2009-05-31 11:52:58
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Tomek Banach pisze:

    > to co mozna powiedziec o twojej wiadomosci w tym watku ? :)

    OK.Przepraszam.
    Piszcie dalej o astronautach, spalonych samochodach,
    wymyślajcie bajki o żelbetonie.
    Tylko temat o Windowsie jest tutaj NTG?
    Jak to mówią * róbta co chceta*.
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-05-31 18:12:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomek Banach" gvtqg4$i89$...@n...onet.pl

    > to co mozna powiedziec o twojej wiadomosci w tym watku ? :)

    Że prorokuje? -- skąd dziś można wiedzieć to, czy za jakiś czas czytanie
    bredni mojego (lub czyjegokolwiek) autorstwa będzie obowiązkowe? :)

    IMO jest tak zwanym fałszywym prorokiem, czyli oszustem. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2009-05-31 18:15:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid" gvtrko$60h$...@n...news.neostrada.pl

    : Piszcie dalej o astronautach, spalonych samochodach,
    : wymyślajcie bajki o żelbetonie.
    : Tylko temat o Windowsie jest tutaj NTG?

    Windows to soft, tu rozmawia się o hardzie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2009-05-31 18:32:54
    Od: Dawid <m...@n...pl>

> [...]
    > bredni mojego (lub czyjegokolwiek) autorstwa będzie obowiązkowe? :)
    >
    > IMO jest tak zwanym fałszywym prorokiem, czyli oszustem. :)

    Lepiej być oszustem, a nie nudziarzem i *pierdołom*.:)

  • 16. Data: 2009-05-31 20:39:15
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Osadnik pisze:
    > Nie, nie, nie chodzi mi o budżetową wersje drukowania :)
    >
    > Potrzebuje właśnie wydrukować coś przypominającego gazetę na
    > autentycznym papierze gazetowym. Pojawia sie jednak pytanie czy drukarka
    > laserowa nie spali mi tej gazety i nie wywoła pożaru? co prawda wałek i
    > papier nagrzeją się do 200*C ale mam obawy czy nie sfajczy sie nic.
    > Może wcześniej taki papier gazetowy lekko zwilżyć czy zastosować inne
    > zabiegi?
    >
    > Koniecznie musi to wyglądać jak gazeta gdyż to ma być jako rekwizyt w
    > filmie.
    Na gazetach (śliskim papierze kredowym) drukuje się w laserówkach bez
    żadnego problemu - hint temat "termotransfer pcb" - stare kolorowe
    błyszczące gazety "babskie" są świetnym domowym źródłem gładkiego
    papieru do tej metody wytwarzania płytek drukowanych ;) Drukuje się
    laserówkami oraz używa "ksera", co w twoim przypadku będzie chyba
    wygodniejsze (format A3)

    Idąc w drugą stronę - bez problemu daje się zakupić papier kredowy
    (śliski) w przeróżnych gramaturach, do powyższego zastosowania raczej
    lepszy jest grubszy, a do twojego - zapewne cienki, ale drukowałem już
    (z braku innego) na takim co miał ~60g/m^2 i wychodziło dobrze.

    Jedynym problemem którego możesz się spodziewać to rozmiar zadruku -
    zostaną ci po bokach białe paski, bo chyba żadna drukarka aż do każdej
    krawędzi nie zadrukuje. Trzeba będzie ładnie gilotynką te 4-5mm obciąć
    by wyglądało jak gazeta (które mają zadruk do samej krawędzi, bo są
    cięte na strony dopiero po wydrukowaniu)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 17. Data: 2009-05-31 21:10:13
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    BartekK pisze:

> [...]
    > lepszy jest grubszy, a do twojego - zapewne cienki, ale drukowałem już
    > (z braku innego) na takim co miał ~60g/m^2 i wychodziło dobrze.

    No mój papier ma 70g/m2. i jest taki typowy na jakim drukowana jest
    Rzeczpospolita.

  • 18. Data: 2009-05-31 22:00:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid" gvuikj$osg$...@a...news.neostrada.pl

    : Lepiej być oszustem, a nie nudziarzem i *pierdołom*.:)

    Hm... Teorię znasz... Dlaczego więc swej wiedzy nie stosujesz? :)
    Lub raczej stosujesz do połowy -- oszustem jesteś, ale pierdołą
    też jesteś. :) Inna sprawa, że to teraz zaszczyt. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2009-06-01 08:39:31
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Osadnik pisze:
> [...]
    > zabiegi?
    >
    > Koniecznie musi to wyglądać jak gazeta gdyż to ma być jako rekwizyt w

    Sprawdziłem to drukowanie na gazecie - idealnie. choć brzegi są nieco
    brudne ale kilka razy przepuszczałem zwykła gazetę i już sie wyczyściło.
    Nic sie nie zawija nie nadpala no i od razu prostuje sie papier gazetowy
    jak na żelazku :)

    Ino tylko mało wiarygodna taka gazeta bo czerń jest zbyt czarna :P

  • 20. Data: 2009-06-01 10:58:50
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    BartekK pisze:

> [...]
    > papieru do tej metody wytwarzania płytek drukowanych ;) Drukuje się
    > laserówkami oraz używa "ksera", co w twoim przypadku będzie chyba

    Kurcze, a ja szukam jakiegoś papiera do PCB i żaden się nie nadawał, a
    kredowego oryginalnego nie da się kupić obecnie, próbowałem na kalce
    technicznej, ale jednak część na tej kalce zostaje. Napisz mi proszę,
    czy wziąć jakiś katalog np avon albo coś innego i to będzie dobre do PCB?