  • 21. Data: 2009-06-01 11:56:36
    Temat: Re: Drukowanie na gazecie
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Monday 01 June 2009 10:39, Osadnik wrote:
    > Ino tylko mało wiarygodna taka gazeta bo czerń jest zbyt czarna :P

    Kolor czcionki zmień, na siakiś szarzasty ;-)

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 22. Data: 2009-06-01 12:23:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Osadnik" h004k5$6ar$...@n...news.neostrada.pl

    > Ino tylko mało wiarygodna taka gazeta bo czerń jest zbyt czarna :P

    Kiedyś w takich drukarkach były jakieś tryby ekonomicznego drukowania. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2009-06-02 07:38:35
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Osadnik" h004k5$6ar$...@n...news.neostrada.pl

    > Kiedyś w takich drukarkach były jakieś tryby ekonomicznego drukowania. :)

    Problem w tym że czerń z lasera jest czarna sama w sobie. Nawet przy
    oszczędzaniu tonera.

    Po prostu druk gazetowy wygląda jakby był w sepii. z drugiej strony nie
    mogę obniżyć jakości wydruku bo zdjęcia wyglądają jak kupa.

  • 24. Data: 2009-06-02 08:26:24
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Osadnik pisze:

> [...]
    >
    > Po prostu druk gazetowy wygląda jakby był w sepii. z drugiej strony nie
    > mogę obniżyć jakości wydruku bo zdjęcia wyglądają jak kupa.

    To dla tekstu włącz oszczędny druk i szary, a potem puść normalny, bądź
    lepszy wydruk grafiki.

  • 25. Data: 2009-06-02 08:28:58
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    BQB pisze:

    > To dla tekstu włącz oszczędny druk i szary, a potem puść normalny, bądź
    > lepszy wydruk grafiki.

    Papier gazetowy łatwo sie przesuwa wiec nie zawsze trafia tam gdzie
    trzeba poza tym podaję go ręcznie a nie przez podajnik. ;)

  • 26. Data: 2009-06-03 12:35:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Osadnik" h02lfg$t15$...@n...news.neostrada.pl

    > Problem w tym że czerń z lasera jest czarna sama w sobie. Nawet przy oszczędzaniu
    tonera.

    U mnie był szary, gdy brakowało toneru.

    > Po prostu druk gazetowy wygląda jakby był w sepii. z drugiej strony nie mogę
    obniżyć jakości wydruku bo zdjęcia wyglądają jak
    > kupa.

    Sepii nie uzyskasz z czerni -- to fakt.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'