  • 11. Data: 2013-03-07 11:54:40
    Temat: Re: Duze (za duze) spalanie
    Od: m...@g...com

    Witam

    Firma "PAT-G" z Chorzowa, ul. Maronia 44, strona skrzynie.eu - jak widac omijac
    szerokim lukiem.
    W Poniedzialek oddaje auto ostatni raz, moze byc tak jak piszesz, ze cos zrobione na
    odpierdol sie bo nie wierze, ze nie potrafia tego zrobic. A wystarczylo sie autem
    przejechac pare kilometrow by wiedziec, ze nie dziala jak trzeba.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 12. Data: 2013-03-07 12:02:48
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Uzytkownik <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > zrobione na odpierdol sie bo nie wierze, ze nie potrafia tego zrobic. A
    > wystarczylo sie autem przejechac pare kilometrow by wiedziec, ze nie

    W zeszlym tygodniu widzialem rysunek, chyba Mleczki, z tekstem: "W ubiegly
    rok nasza firma wyszla "na plus". Oszukalismy innych 28 razy, a nas oszukano
    tylko 23 razy."

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2013-03-07 12:23:28
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 7 marca 2013 12:02:48 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
> [...]
    >
    > rok nasza firma wyszla "na plus". Oszukalismy innych 28 razy, a nas oszukano

    Witam

    Ale na co oni licza ? (szef nie da sie ukryc wyglada na cfaniaczka ale z drugiej
    strony, stanowczy i mily), ze odpuszcze ? I bede jezdzil 90-konnym dieslem palacym
    jak czolg ? Albo doplace ze "dwa patyki" by w koncu miec spokoj ? To predzej adwokata
    wynajme i dla samej satysfakcji gosciowi nerwy zepsuje. Paranoja jakas. A to, ze taka
    firma jak ich nie moze istniej bez przekretow to sie domyslam, ciekawe ile mozna
    znalezc jak sie dobrze poszuka.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 14. Data: 2013-03-07 14:21:46
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Mi krzykneli 500zł za wymianę starego silnika w vw scirocco 81'. Mi
    zajeło to około 3-4 dni licząc roboczogodziny. Fak faktem narzędzia już
    posiadałem (nazbierane przez kilka lat) ale efekt końcowy był taki, że
    warto było zaoszczędzić te 500zł. Wszystko zadziałało od kopa, dużo się
    nauczyłem. Jedynie coś do wyciągnięcia/włożenia skrzyni potrzebne. Mój
    silnik był lekki więc z bratem daliśmy radę na lince holowniczej :)

  • 15. Data: 2013-03-07 15:03:20
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 7 marca 2013 14:21:46 UTC+1 użytkownik Nex@pl napisał:
> [...]
    > nauczyłem. Jedynie coś do wyciągnięcia/włożenia skrzyni potrzebne. Mój
    > silnik był lekki więc z bratem daliśmy radę na lince holowniczej :)

    Cenna porada ... jak mi nastepnym razem (tfu, odpukac) silnik w skdodzie jebnie to
    wymienie go pod blokiem na trawniku, linke zawiesze na trzepaklu, podepre kotem od
    sasiada a z kopa przypier.... we wrak auta po "skonczonej robocie" ...

    Ehhhh, lubie ludzi z pomyslami :P

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 16. Data: 2013-03-07 15:29:12
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    zepsuje. Paranoja jakas. A to, ze taka firma jak ich nie moze istniej bez
    przekretow to sie domyslam, ciekawe ile mozna znalezc jak sie dobrze

    Dokładnie na to liczą. Czysta kalkulacja i maksymalizowanie zysku. Jeśli 90%
    klientów sie nie upomni, bo zostanie przekonana, że "ten typ tak ma" lub dla
    świętego spokoju odpuści skierowanie sprawy do sądu, to jest to najprostsza
    droga do zwiększenia zysku firmy. Ty juz do nich nie wrócisz, ale przyjada
    inni.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 17. Data: 2013-03-07 20:30:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-07 15:03, m...@g...com pisze:
> [...]
    sasiada a z kopa przypier.... we wrak auta po "skonczonej robocie" ...

    Z tym kotem to uważaj, jeszcze to przeczyta/zauważy ktoś z TPZ i
    dopiero będą kłopoty ;)

    > Ehhhh, lubie ludzi z pomyslami :P

    Pomysły są ok, jak ktoś takie rzeczy traktuje jako hobby, ale wtedy się
    nie pisze o oszczędnościach. Jednak inaczej sprawa wygląda z samochodem
    potrzebnym do życia codziennego. Nie wspomnę już o tym, że przytaczanie
    tutaj kosztów przerzutki w pojeździe z 1981 (w kontekście wątku) jest
    cokolwiek zabawne :)

    BTW - miałem kiedyś podobną sytuację, ale jako konsultant (osobiście
    wprost też, ale tam się zorientowałem zawczasu i nie płacząc zabrałem
    częściowo zdemontowany pojazd). Kolega zadzwonił, że chce odebrać
    swojego parcha i czy bym nie zweryfikował 'jakości' naprawy głównej.
    Cóż, zweryfikowałem - samochód po jeździe próbnej (1 - na placu) nie
    został odebrany (jak również grosza warsztat nie zobaczył). Odebrany
    został warunkowo chyba za 3 razem (szczegółów już nie pamiętam).
    Ja wiem, że to nie pomoże teraz, ale może na przyszłość - teraz to
    pozostała droga prawna (o ile się nie dogadacie). Niestety, są
    firmy nieuczciwe i bazujące na niewiedzy/strachu itd. klientów.

  • 18. Data: 2013-03-07 20:33:14
    Od: tá´Ź

    marekg.mg8 wrote:

> [...]
    > drugiej strony, stanowczy i mily), ze odpuszcze ? I bede jezdzil
    > 90-konnym dieslem palacym jak czolg ? Albo doplace ze "dwa patyki" by w

    Strzelam, że grają na czas licząc na jedno i/lub drugie, bo nie potrafią
    tego naprawić...

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 19. Data: 2013-03-07 21:35:26
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-07 09:09, m...@g...com pisze:
    > Witam
    >
    > Octavia 1.9 TDI 90KM, wymienialem silnik, na taki sam. Mechaniory za pierwszym
    razem cos spaprali i sprzeglo wpadalo w podloge, biegi haczyly a auto spalalo 8l/100
    km (srednio) przy baaardzo kiepskiej mocy. Reklamowalem ... Sprzeglo poprawili, biegi
    wchoda lepiej ale mocy jak nie bylo tak nie ma a spalanie na takim samym, kosmicznym
    (jak na to auto) poziomie.
    > Pytanie co mogli spier... ? Nie podlaczyli turbiny, zwalili oprogramowanie ?
    Omowilem sie, ze oddam im auto znowu w Poniedzialek (jak problem nie minie), nie moge
    znowu zostac na weekend bez auta ale mam wrazenie, ze to tylko odwlekanie w czasie.
    > Mial ktos podobny przypadek, poradzcie cos pliss ...
    >

    > Pozdrawiam
    > Xiant

    Skoro zmieniali tylko silnik i na taki sam, podejrzewam iż osprzęt
    został od Twojego starego a zmienili tylko słupek, ewentualnie "short
    engine"
    Zatem ECU nie ma tu nic do rzeczy bo został stary tak jak i osprzęt

    Na bank coś skrzanili podłączając osprzęt/podciśnienia.
    Solidna diagnostyka i wszystko wyjdzie.

    Jak masz vaga to dawaj logi z 3, 8, 11 kanału każdy oddzielnie, do tego
    BS z 3 i 11 kanału.

    Lewis

  • 20. Data: 2013-03-07 21:37:06
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-07 21:35, Lewis pisze:

    > Jak masz vaga to dawaj logi z 3, 8, 11 kanału każdy oddzielnie,

    To oczywiście na 3 biegu od 1500RPM do 4000RPM z butem w podłodze.

    Lewis