  • 21. Data: 2014-09-19 20:39:38
    Temat: Re: Dwie myszki równocześnie
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 19.09.2014 07:59, Marcin N wrote:

    > Przecież napisałem, po co.
    >
    > Tu jest przykład zastosowania specjalistycznego manipulatora:
    > http://www.3dconnexion.eu/products/spacenavigator.ht
    ml

    > Kosztuje to cudo tyle, co pół komputera więc przyszło mi do głowy używać
    > dwóch myszek zamiast takiego czegoś.

    Masz telefon z akcelerometrem/żyroskopem? To, co jest na tym filmiku
    da się w ten sposób zrobić. Oprogramowania trochę do tego powinno być,
    bo próbowali wykorzystywać to jako kontrer do gier.

    pzdr
    bartekltg

  • 22. Data: 2014-09-19 22:47:28
    Temat: Re: [OT] Re: Dwie myszki równocześnie
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 19 Sep 2014 19:15:36 +0200
    doszła do mnie wiadomość <lvhobp$p24$2@node1.news.atman.pl>
    od platformowe głupki <N...@g...pl> :
    >bóg to lubi platformę obywatelską...

    Moim zdaniem idziesz w ślady wielkiego mistrza, który za pomocą
    medytacji nauczył się odbierać transmisję z obrad po/eu bez
    pośrednictwa telewizora.
    --
    Gdy się urodziłem, Polska miała Kościół katolicki.
    Dziś Kościół katolicki ma Polskę.

  • 23. Data: 2014-09-19 23:20:17
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w
    : bóg to lubi platformę obywatelską...
    :

    Po zasłużonym, acz zdumiewająco słabym spadku notowań, PO znowu zaczęły
    rosnąć słupki. Tak się zastanawiałem: dlaczego? No ale widzę, że to
    samozwańczy feldmarszałek uparcie na to pracuje... Odpuść, człowieku!
    A swoją drogą: zdumiewające! Powiadają, że raz da się oszukać wszystkich, a
    są i tacy, których można oszukiwać baaardzo długo, lecz nie da się tak
    ciągnąć w nieskończoność. Jednak nasz nieszczęsny naród - po prostu KOCHA
    być oszukiwany, i wciąż, i wciąż glosuje na tych, którzy kłamią wręcz
    ostentacyjnie, i bez cienia zażenowania. Smutne to.

  • 24. Data: 2014-09-20 10:21:32
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-09-19 23:20, (c)RaSz pisze:

> [...]
    > być oszukiwany, i wciąż, i wciąż glosuje na tych, którzy kłamią wręcz
    > ostentacyjnie, i bez cienia zażenowania. Smutne to.

    Wolę takich co nic nie robią (PO) niż takich co szkodzą (PIS). SLD nie
    ma kompletnie żadnego sensownego pomysłu na gospodarkę i proponują
    powtórkę z przeszłości (Centralny Okręg Przemysłowy). Palikot walczy o
    bycie medialnym.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 25. Data: 2014-09-20 19:20:45
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kompletnie żadnego sensownego pomysłu na gospodarkę i proponują powtórkę z
    > przeszłości (Centralny Okręg Przemysłowy). Palikot walczy o bycie

    I wszyscy od lat ci sami żyją przyspawani do moich i waszych podatków...

    --
    marfi

  • 26. Data: 2014-09-20 19:27:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 19 Sep 2014 18:13:12 +0100, 2late napisał(a):

    > Co prawda, Bog podobno lubi ateistow, jako konstruktywna opozycje (wg.
    > Woody Allena) ale tylko tych ktorzy nie sa zgorzkniali. ;)

    Dzwoni w niebie telefon. Św. Piotr odbiera i mówi - szefie, to do Pana.
    -A kto dzwoni?
    -Ateista....
    -Aaaa... to powiedz mu że mnie nie ma.

    --
    Jacek

  • 27. Data: 2014-09-20 20:38:59
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-09-18 15:37, Marcin N pisze:
    > Czy da się używać dwóch myszek równocześnie?
    > W skomplikowanych programach np. graficznych - mogłoby to być całkiem
    > przydatne. Jedna tylko do przesuwania widoku, a druga do całej reszty.
    >

    > Dałoby się tak zrobić?

    Była kiedyś taka gra Settlers. Tam na dwóch graczy grało się dwiema
    myszkami :)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 28. Data: 2014-09-20 22:45:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> wrote in message

    > jak dołączysz myszkę USB do kompa z myszką PS2 to działają obie,
    > ciekawe czy jak się dołączy dwie USB to też będą chodzić...

    Ale obie sterują jednym i tym samym kursorem myszki.
    On chyba chce dwa osobne kursory myszki na ekranie.

  • 29. Data: 2014-09-21 15:12:16
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2014-09-18 o 15:37, Marcin N pisze:
> [...]
    > W skomplikowanych programach np. graficznych - mogłoby to być całkiem
    > przydatne. Jedna tylko do przesuwania widoku, a druga do całej reszty.

    W każdym ThinkPadzie można skonfigurować obsługę trackpointa tylko
    do sterowania kursorem, a trackpada do jednoczesnego przewijania okna
    w pionie i poziomie. Przykład zastosowania: czytanie poczty albo
    newsów w Thunderbirdzie. Przesuwając jednym palcem po trackpadzie
    przewijam sobie listę wiadomości w górę albo w dół, a drugim palcem
    na trackpoincie wskazuję i wybieram z listy pozycje przy minimalnej
    liczbie ruchów i dystansie przejeżdżanym kursorem. Dodatkowo trackpad
    może obsługiwać coasting, czyli po dojechaniu palcem do krawędzi płytki
    i przytrzymaniu go w tym miejcu zawartość okna jest nadal przesuwana
    w stałym, zdefiniowanym tempie, przydaje się to przy przeglądaniu
    długich dokumentów albo stron WWW. W programach graficznych można
    przewijać/zoomować zawartość okna z obrazkiem i jednocześnie wybierać
    opcje menu.

    T.

  • 30. Data: 2014-09-21 18:34:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.09.2014 19:20, marfi pisze:

    > I wszyscy od lat ci sami żyją przyspawani do moich i waszych podatków...

    Wolałbyś nowych, którzy musieliby się od nowa nachapać i to co gorsza na
    ślepo?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić