  • 31. Data: 2014-09-21 18:38:52
    Temat: Re: [OT] Re: Dwie myszki równocześnie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.09.2014 10:21, Piotr Rezmer pisze:

    > Wolę takich co nic nie robią (PO) niż takich co szkodzą (PIS). SLD nie
    > ma kompletnie żadnego sensownego pomysłu na gospodarkę i proponują
    > powtórkę z przeszłości (Centralny Okręg Przemysłowy). Palikot walczy o
    > bycie medialnym.

    O bycie medialnym to walczy JKM, bo on tak naprawdę niczego innego nie
    ma. I w sumie na niczym innym mu nie zależy, bo on z tego żyje.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 32. Data: 2014-09-21 21:15:58
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości

    > Wolałbyś nowych, którzy musieliby się od nowa nachapać i to co gorsza na
    > ślepo?

    Napisałem wyraźnie "ci sami".
    Gdzie widzisz szanse dla nowych skoro starzy się przyspawali do koryta?

    --
    marfi

  • 33. Data: 2014-09-21 21:30:59
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-09-21 18:38, Andrzej Lawa pisze:

    > O bycie medialnym to walczy JKM, bo on tak naprawdę niczego innego nie
    > ma. I w sumie na niczym innym mu nie zależy, bo on z tego żyje.

    Jesli JKM chce być medialny to niech poprawi dykcję bo odbieram to tak
    jakby mu nie zależało na tym by być zrozumianym. Chyba że chodzi o to co
    powiedział Abradab: Jeśli nie masz nic do powiedzenia, mów niewyraźnie :)

    Choć przyznam, że z niektórymi tezami JKM się zgadzam (np. kwestia
    podnoszenia płacy minimalnej).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 34. Data: 2014-09-23 13:33:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2014 21:15, marfi pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    > wiadomości news:lvmult$98a$3@node1.news.atman.pl...

    > Napisałem wyraźnie "ci sami".
    > Gdzie widzisz szanse dla nowych skoro starzy się przyspawali do koryta?

    A ja odpowiadałem na twoje narzekanie, że ciągle ci sami... Wolałbyś
    nowych? Kogo? Kononowicza? ;)

  • 35. Data: 2014-09-23 13:42:21
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-09-23 13:33, Andrzej Lawa pisze:

    > A ja odpowiadałem na twoje narzekanie, że ciągle ci sami... Wolałbyś
    > nowych? Kogo? Kononowicza? ;)

    Ciebie i wtedy dopiero by było przeje....

  • 36. Data: 2014-09-23 13:45:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2014 21:30, Piotr Rezmer pisze:

    > Jesli JKM chce być medialny to niech poprawi dykcję bo odbieram to tak
    > jakby mu nie zależało na tym by być zrozumianym. Chyba że chodzi o to co
    > powiedział Abradab: Jeśli nie masz nic do powiedzenia, mów niewyraźnie :)

    Jedno drugiemu nie przeszkadza, wręcz przeciwnie.

    Im lepiej mamroczesz, tym więcej słuchający może sobie sam uzupełnić ;)

    > Choć przyznam, że z niektórymi tezami JKM się zgadzam (np. kwestia
    > podnoszenia płacy minimalnej).

    Z niektórymi tezami to i pewnie Adolfa Hitlera można się zgodzić. Nie
    znam wszystkich ale np. promowanie dumy z robienia dobrej roboty, nawet
    jeśli jest to tylko zamiatanie ulic, samo w sobie jest raczej pozytywne,
    nie uważasz? ;) A ponoć to był jeden z elementów kampanii propagandowej
    NSDAP.

  • 37. Data: 2014-09-23 15:49:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-23 13:42, Użytkownik Dawid napisał:

    > Ciebie i wtedy dopiero by było przeje....

    Dlaczego ?
    Jakby codziennie w telewizorze ogłaszał kogo teraz pozwie
    za pomówienia a kogo oskarży o stalking było by weselej.
    No i wszyscy dostalibyśmy od niego zakaz pisywać na grupach
    i mieć inne zdanie niż On. A za wytknięcie Jego błędu lub kłamstwa
    dawali by pięć lat do odsiadki. :-)

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2014-09-23 18:39:15
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-09-23 13:45, Andrzej Lawa pisze:

    > Z niektórymi tezami to i pewnie Adolfa Hitlera można się zgodzić. Nie
    > znam wszystkich ale np. promowanie dumy z robienia dobrej roboty, nawet
    > jeśli jest to tylko zamiatanie ulic, samo w sobie jest raczej pozytywne,

    Pod taką tezę każdy chciałby się podłączyć, Jezus, papież, no i ja :)
    Nie wiem czy dobra kolejność. Na razie borykam się z niecierpliwością,
    mam dużą listę TODO i na razie idę na ilość :(

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 39. Data: 2014-09-23 21:01:58
    Temat: Re: Dwie myszki równocześnie
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-09-18 15:37, Marcin N pisze:
    > Czy da się używać dwóch myszek równocześnie?
    > W skomplikowanych programach np. graficznych - mogłoby to być całkiem
    > przydatne. Jedna tylko do przesuwania widoku, a druga do całej reszty.
    >

    > Dałoby się tak zrobić?

    Mam dwie myszy Logitech MX performens i M310 z kompletu z klawiaturą.
    Obie mogą działać równocześnie i obie są widoczne w Setpoint Logitecha.
    Można je tam skonfigurować oddzielnie, funkcje kółek i przycisków,
    więc zalepiając jednej laser i ustawiając przyciski pod jakąś aplikację
    a drugą do używania w tradycyjny sposób,
    pewnie łatwo zrealizować to co chcesz.

    Ja nie chcę sprawdzać czy to zadziała, bo używam ich zamiennie.

    JD

  • 40. Data: 2014-09-23 22:02:35
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    wiadomości news:lvrlpe$85s$1@node1.news.atman.pl...