  • 21. Data: 2017-07-20 09:09:43
    Temat: Re: Dziś Szczecin jutro cały kraj :-)
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-19 o 21:32, Cavallino pisze:

    > Logika i kapelusz to dwa przeciwieństwa.

    Nie wiem czy zajarzyłeś ale mówimy tu o sytuacji gdy wszyscy jadą 80 na
    ograniczeniu do 70.
    Widzisz tu jakiego "kapelusza"?

  • 22. Data: 2017-07-20 10:14:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 20 Jul 2017 09:06:44 +0200, z

    > I tu należy sobie zadać podstawowe pytanie:
    > "Po co jest ograniczenie prędkości?"

    Podstawowe pytanie brzmi, dużo wcześniej niż zajdzie twoje ww. "lewackie"
    pytanie, dlaczego niektórzy nie respektują ELEMENTARNEGO przepisu jakim
    jest nakaz jazdy możliwie blisko prawej krawędzi jezdni. Hint, to jest
    pytanie retoryczne.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 23. Data: 2017-07-20 12:26:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-20 o 10:14, Myjk pisze:
> [...]
    > pytanie, dlaczego niektórzy nie respektują ELEMENTARNEGO przepisu jakim
    > jest nakaz jazdy możliwie blisko prawej krawędzi jezdni. Hint, to jest

    Gdyby ci wszyscy święcie oburzeni na "lewaków" przestrzegali również
    innych przepisów w 99% nie było by tematu.

    A tak mamy kolejne bicie piany z 1% i możliwość wykazania się dla
    funkcjonariuszy.

    Tylko pamiętaj...
    Mowa jest (tak jak w artykule) o terenie zabudowanym z ograniczeniem 50 70.
    Pamiętasz jeszcze? :-)

  • 24. Data: 2017-07-20 13:48:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 20 Jul 2017 12:26:35 +0200, z

    > Gdyby ci wszyscy święcie oburzeni na "lewaków" przestrzegali również
    > innych przepisów w 99% nie było by tematu.

    Znowu moralność Kaliego przez ciebie przemawia...

    > A tak mamy kolejne bicie piany z 1% i możliwość
    > wykazania się dla funkcjonariuszy. Tylko pamiętaj...
    > Mowa jest (tak jak w artykule) o terenie zabudowanym
    > z ograniczeniem 50 70. Pamiętasz jeszcze? :-)

    To bez znaczenia, ten przepis obowiązuje WSZĘDZIE. Jak zostanie lewy pas
    wolny, to policja będzie się mogła wykazać na zapierdalaczach zamiast
    skupiać się na "lewakach". Proste. Ja mam dosyć sytuacji w których lewak
    jest wyprzedzany poprzez zajeżdżanie mnie drogi. W 99% taki "lewak"
    spokojnie może jechać środkowym albo nawet prawym pasem, ale z
    niewyjaśnionych przyczyn NIE ROBI TEGO, bo ma przepis w dupie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 25. Data: 2017-07-20 13:58:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-20 o 13:48, Myjk pisze:
    > Znowu moralność Kaliego przez ciebie przemawia...

    Z Ciebie też niezły Kali :-)

    Czy pies ogrodnika? czy sobie coś wybierz :-)

    Nie wyprzedzisz i tak "lewaka" (przecież przestrzegasz przepisów) nie
    przeszkadza Ci w jeździe ale chcesz mu przywalić bo jedzie przed Tobą a
    powinien za Tobą i teraz taka frustracja się wylewa w związku z jakąś
    akcyjką dotyczącą 1% "lewaków" w terenie zabudowanym przy ograniczeniu
    do 50 czy 70 km/h ;-)

    PS. A może by tu wtrącić coś z tematu wykorzystania drogi? argumenty za
    jazdą na zamek?

  • 26. Data: 2017-07-20 14:11:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 20 Jul 2017 13:58:51 +0200, z

    > [ciach bzdety oderwane od rzeczywistości]

    Jak się nauczysz czytać ze zrozumieniem, to wróć do dyskusji.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 27. Data: 2017-07-20 14:26:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-20 o 14:11, Myjk pisze:
    > Jak się nauczysz czytać ze zrozumieniem, to wróć do dyskusji.

    A Ty przeczytaj w końcu pierwszy post a nie wariacje na temat i
    ekspiacje swojego widzi mi się :-)

  • 28. Data: 2017-07-20 14:30:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 20 Jul 2017 14:26:28 +0200, z

    > A Ty przeczytaj w końcu pierwszy post a nie wariacje na temat i
    > ekspiacje swojego widzi mi się :-)

    Jak tylko nauczysz się czytać ze zrozumieniem, w tym także
    do czego JA się odnosiłem, a nie autor wątku czy artykuł.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 29. Data: 2017-07-20 14:45:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-20 o 14:30, Myjk pisze:
    > Jak tylko nauczysz się czytać ze zrozumieniem, w tym także
    > do czego JA się odnosiłem, a nie autor wątku czy artykuł.

    I kto tu nie czyta? :-)

    Zamiast wyjeżdżać z "Kalimi" przeczytaj aby zrozumieć.

    W którymś radiu powtarzają jak mantrę :-)

  • 30. Data: 2017-07-20 14:51:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 20 Jul 2017 14:45:21 +0200, z

    > I kto tu nie czyta? :-)

    Ty oczywiście. Widać klapy na oczach ci przeszkadzają.

    --
    Pozdor
    Myjk