    From: "Robson" <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: ECS K7s5a
    Date: Mon, 22 Jun 2009 19:13:56 +0200

    Witam

    Posiadam płytę główną ECS K7s5a. Niestety na laminacie nie ma informacji
    jaka to wersja, a było ich przynajmniej 3. Podczas uruchomienia komputera
    wyswietlany jest tylko model płyty.
    Chcialbym wgrac nowszy bios niestety nie wiem do ktorej wersji. Nie znając
    wersji nie wiem co ewentualnie zmieni wgranie noweszego.
    Ze znalezionych w necie informacji wynika ze bios z wyższej wersji powinien
    pasowac do niższej ale trochę to dziwne ...

    Jesli ktos z grupowiczów wgrywał bios do tego modelu to prosiłbym o
    podzielenie sie uwagami ewentualnie w jaki sposób sprawdzic wersje płyty.

    Z góry dziekuje

    Robson