  • 11. Data: 2011-05-11 11:25:26
    Temat: Re: ERA 6NO4 POZDROWIENIA
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 11 Maj, 11:12, "Michal Gut"
    <m...@w...pl> wrote:

    > twoja wrodzona niesmialosc nakazuje ci powiesic posta na pms bo moze jakims
    > cudem bedzie akurat pmsowiczem i przeczyta to?
    > owa wrodzona niesmialosc nie pozwolila tobie na wyjasnienie sobie z nim
    > tematu w 4 oczy?

    Alez moj drogi, ciezko poprosic rozmowce przez zamkniete drzwi i
    szybe.
    Ale staralem sie bardzo :)
    BTW ciezko zatrzymac auto motocyklem, wiesz?

    Bartek Kacprzak

  • 12. Data: 2011-05-11 11:25:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > W koncu to tu sa mistrzowie kierownicy, majacy oczy dookola glowy,
    > majacy znajomosc przepisow w malym palcu i kulture jazdy w... nie?

    Przepisy zabraniają zajmować naraz więcej niż jeden pas ruchu, a także
    nakazują sygnalizować zmianę pasa ruchu i zachować bezpieczny odstęp przy
    wyprzedzaniu. Powyższe olewa zdecydowana większość motocyklistów.

  • 13. Data: 2011-05-11 11:28:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    z.googlegroups.com...
> [...]
    j23g2000yqc.googlegroups.com...

    > Zdecydowanie nie.
    > W koncu to tu sa mistrzowie kierownicy

    Ja nie pytam co tu robia inni, tylko co tu robisz Ty, skoro jezdzisz
    motorem, a nie samochodem?
    Miejsca do popyskowania sobie potrzebujesz?
    No to zle trafiles.

    A co do meritum - skoro wiekszosc kierowców sprawia Ci problem, to
    zdecydowanie cos jest z Toba nie tak.
    Mozna zrozumiec ze tak jak zazwyczaj jakis niewielki odsetek jedzie jak
    torba, ale wiekszosc? - to jest niemozliwe, przyczyna musi lezec po Twojej
    stronie.

  • 14. Data: 2011-05-11 11:30:29
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 11 Maj, 11:17, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin Bartek Kacprzak

    > Jak Ci większość przeszkadza to znaczy tylko tyle, że nie umiesz
    > kompletnie jeździć.
    >
    > --
    > "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    >  to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

    Raczej w druga strone, calkiem niezle umiejetnosci nie pozwolily mi
    sie trafic procz jednego razu kiedy nie bylo miejsca gdzie uciekac od
    1990 roku.
    BTW jazda na motocyklu wymaga jednak troszke wiekszych umiejetnosci
    niz jazda samochodem.

    Bartek Kacprzak

  • 15. Data: 2011-05-11 11:33:56
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 11 Maj, 11:25, to <t...@a...xyz> wrote:
    > Przepisy zabraniają zajmować naraz więcej niż jeden pas ruchu,
    Zgadza sie, kierowca passata zapomnial o tym w swoich zapedach
    nauczyciela.

    >a także
    > nakazują sygnalizować zmianę pasa ruchu i zachować bezpieczny odstęp przy
    > wyprzedzaniu.
    Oba warunki spelnione, zauwaz, ze vw byl _za mna_ w momencie
    rozpoczecia sygnalizowania wyprzedzania.
    Panu nie spodobalo sie ominiecie w korku na poprzednim skrzyzowaniu.

    >Powyższe olewa zdecydowana większość motocyklistów.
    To juz jest Twoje wyobrazenie.

    Bartek Kacprzak

  • 16. Data: 2011-05-11 11:37:33
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 11 Maj, 11:28, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Ja nie pytam co tu robia inni, tylko co tu robisz Ty, skoro jezdzisz
    > motorem, a nie samochodem?
    > Miejsca do popyskowania sobie potrzebujesz?
    > No to zle trafiles.
    W swietle rozpoczetej wczesniej dyskusji o warzywach, ktore sa
    wszedzie?
    Raczej dobrze trafilem.

    > A co do meritum - skoro wiekszosc kierowców sprawia Ci problem, to
    > zdecydowanie cos jest z Toba nie tak.
    Napisalem, ze wiekszosc sprawia mi problem?
    Chyba cos nadinterpretujesz? Nauczylem sie radzic sobie z takimi. Ten
    byl szczegolny ale niestety nie wyjatkowy.

    > Mozna zrozumiec ze tak jak zazwyczaj jakis niewielki odsetek jedzie jak
    > torba, ale wiekszosc? - to jest niemozliwe, przyczyna musi lezec po Twojej
    > stronie.
    Mozesz wierzyc w co tylko chcesz, TNJMP.

    Bartek Kacprzak

  • 17. Data: 2011-05-11 11:53:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    e.googlegroups.com...
> [...]
    > Miejsca do popyskowania sobie potrzebujesz?
    > No to zle trafiles.
    >W swietle rozpoczetej wczesniej dyskusji o warzywach, ktore sa

    Aha.
    No ale nie ma na szczescie jeszcze obowiazku czytac o fobiach motocyklistów
    na grupie samochodowej.
    PLONK

  • 18. Data: 2011-05-11 12:02:12
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 11 Maj, 11:53, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Aha.
    > No ale nie ma na szczescie jeszcze obowiazku czytac o fobiach motocyklistów

    Auc zabolalo, nie pierwszy raz, bo chyba to juz trzeci raz od ciebie.
    Trzymam za slowo, Cav.

  • 19. Data: 2011-05-11 12:04:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 09:25:27 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin Bartek Kacprzak

    > Przepisy zabraniają zajmować naraz więcej niż jeden pas ruchu

    w jaki sposób zajmiesz motocyklem więcej niż jeden pas?
    *) nie takim z koszem

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2011-05-11 12:22:38
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    h.googlegroups.com...

    > Alez moj drogi, ciezko poprosic rozmowce przez zamkniete drzwi i
    > szybe.
    > Ale staralem sie bardzo :)
    > BTW ciezko zatrzymac auto motocyklem, wiesz?
    >
    > Bartek Kacprzak

    Widze, ze sa tutaj zwolennicy zajezdzania drogi podczas wyprzedzania
    (uniemozliwiania tego manewru), tudziez przyspieszania, gdy ktos wyprzedza.
    Sedno sprawy tkwi w tym, ze sa rózni motocyklisci i rózni kierowcy
    samochodów. Ja jakos podczas jazdy samochodem obserwuje wiecej chamstwa po
    stronie "miszczów" czterech kól. Zreszta widac to dobitnie czytajac popisy
    niektórych polemistów na tej grupie. To, ze motocyklisci maja wieksze
    mozliwosci wyprzedzania nie powinno od razu wywolywac piany na ustach
    kierowców samochodów.