  • 11. Data: 2014-11-01 13:03:59
    Temat: Re: ESP8266 - moduł wifi, który podbija świat
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 1 Nov 2014 12:06:36 +0100, "Ghost" <g...@e...com>
    wrote:
    > Kiedy chiniole przekroczą ta barierę intelektualna, by tworzyć
    dokumentacje
    > do tego co chcą sprzedawać?

    Mając własny rynek potencjalnych konsumentów liczony w grubych
    setkach milionów, dokumentacja po ang. nie wydaję się chyba dla nich
    priorytetem.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2014-11-01 19:13:43
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    trada.pl...

    wrote:

    >Mając własny rynek potencjalnych konsumentów liczony w grubych setkach
    >milionów, dokumentacja po ang. nie wydaję się chyba dla nich priorytetem.

    A jesteś pewien, że maja chińską dokumentację?

  • 13. Data: 2014-11-02 01:28:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 1 Nov 2014 19:13:43 +0100, "Ghost" <g...@e...com>
    wrote:
    > A jesteś pewien, że maja chińską dokumentację?

    Jeśli pytasz o konkretny dialekt to nie wiem.
    Była głośna sprawa, że akurat do tego modułu w sieci była dostępna
    swego czasu tylko po chińsku. Ktoś przetłumaczył ją niedawno na
    angielski i chyba od tego momentu moduł stał się bardzo popularny.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2014-11-02 09:43:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    rada.pl...

    wrote:

> [...]
    >czasu tylko po chińsku. Ktoś przetłumaczył ją niedawno na angielski i chyba
    >od tego momentu moduł stał się bardzo popularny.

    Masz linka na to tłumaczenie? Bo mi się nie udało znaleźć kompletnej
    dokumentacji.

  • 15. Data: 2014-11-02 10:23:32
    Od: d...@g...com

    użytkownik Ghost napisał:

    > Masz linka na to tłumaczenie? Bo mi się nie udało znaleźć kompletnej
    > dokumentacji.

    https://nurdspace.nl/File:ESP8266_Specifications_Eng
    lish.pdf
    http://s.zeptobars.ru/ESP8266-HD.jpg

  • 16. Data: 2014-11-02 10:43:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    użytkownik Ghost napisał:

    >https://nurdspace.nl/File:ESP8266_Specifications_En
    glish.pdf
    >http://s.zeptobars.ru/ESP8266-HD.jpg

    renceopadajom

  • 17. Data: 2014-11-02 11:02:03
    Od: d...@g...com

    użytkownik Ghost napisał:

    glish.pdf

    > renceopadajom

    Napisz do producenta.

  • 18. Data: 2014-11-02 15:02:36
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    użytkownik Ghost napisał:

    glish.pdf

    >Napisz do producenta.

    Daj email swojego ojca.

  • 19. Data: 2014-11-02 15:45:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 2 Nov 2014 09:43:23 +0100, "Ghost" <g...@e...com>
    wrote:
    > Masz linka na to tłumaczenie? Bo mi się nie udało znaleźć
    kompletnej
    > dokumentacji.

    Tu widziałem ale nie wiem czy to pełna:
    https://nurdspace.nl/ESP8266