  • 1. Data: 2011-09-09 11:41:19
    Temat: Elektrozawory
    Od: Julia <j...@n...pl>

    Czy ktos wie gdzie można kupić jakikolwiek zawór elektryczny z cewką 12V
    za około 40 zł?

  • 2. Data: 2011-09-09 11:42:53
    Temat: Re: Elektrozawory
    Od: Julia <j...@n...pl>

    Dodam, że interesuje mnie prąd stały i nie ma potrzeby oczywiście, żeby
    był to zawór dobrej jakości, ważna jest niska cena.

  • 3. Data: 2011-09-09 12:25:59
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 09.09.2011 13:42, Julia pisze:
    > Dodam, że interesuje mnie prąd stały i nie ma potrzeby oczywiście, żeby
    > był to zawór dobrej jakości, ważna jest niska cena.

    Najtaniej to chyba z pralek do prania. Z tym że tam jest 230V, ale że
    takie zawory można i za darmo dostać, to można się pokusić o
    przewiniecie cewki, w tych 40zł powinno się to zmieścić..

  • 4. Data: 2011-09-09 12:30:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Julia" <j...@n...pl> napisał w
    > Czy ktos wie gdzie można kupić jakikolwiek zawór elektryczny z
    > cewką 12V
    > za około 40 zł?

    Ale do czego ?

    Instalatorzy gazu w samochodach maja takie elektrozawory, i kto wie
    czy wlasnie nie w takiej cenie.

    J.

  • 5. Data: 2011-09-09 13:38:38
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-09-09 13:41, Julia pisze:
    > Czy ktos wie gdzie można kupić jakikolwiek zawór elektryczny z cewką 12V
    > za około 40 zł?

    czy to tak ciężko wpisać w wyszukiwaniu alle.rgo "elektrozawór" i
    ograniczyć wyniki do kwoty 40pln ?????

    --
    venioo
    gg:198909

  • 6. Data: 2011-09-09 21:11:22
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "venioo"

    > ograniczyć wyniki do kwoty 40pln ?????

    A można tak zapytać Googla?

    Robert

  • 7. Data: 2011-09-09 21:12:42
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Julia"
    > za około 40 zł?

    Zawór o średnicy 500 mm? Nie kupisz nigdzie.

    Robert

  • 8. Data: 2011-09-09 22:05:58
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-09 23:11, Robert Wańkowski pisze:

    > Użytkownik "venioo"

    > A można tak zapytać Googla?

    Googla nie, ale dowolny serwis aukcyjny lub porownywarke cen. Przeciez
    to banalnie proste wpisac "cena max"...

    --
    venioo
    GG:198909

  • 9. Data: 2011-09-13 20:45:09
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Użytkownik "Julia"
    >
    > Zawór o średnicy 500 mm? Nie kupisz nigdzie.

    no jak nie jak tak
    w wodociągach.

  • 10. Data: 2011-09-13 21:56:27
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-14 00:21, Robert Wańkowski pisze:

    > Za 40 zł? :-)

    Od złomiarzy :D:D

    --
    venioo