  • Data: 2017-06-18 23:33:33
    Temat: Epson L800 - drukarka atramentowa
    Od: Gil <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może mój post będzie nietypowy bo tu sie zgłasza problemy.
    Ale ja mimo, że za to mi nie płacą, chciałbym podzielić sie wrażeniami z
    użytkowania drukarki atramentowej foto Epson L800.
    Zakup za 900 zł po zwrocie cash back w listopadzie 2015. Czyli mija 1,5
    roku użytkowania drukarki.
    Wydrukowałem naprawdę sporo zdjęć - setki. Trudno mi to dokładnie
    zliczyć. Atramentu nadal jest powyżej 1/3 pojemnika a czarnego 2/3.
    Ale nie o tem.
    Mam specjalny pokój rozrywkowy z bilardem i tam rozwieszam zdjęcia na
    ścianach. W zimie operuje tam światło bezpośrednio a wiosna i latem
    pokój jest bardzo jasny. Zdjęcia sprzed 1,5 roku są jak nowe. Nic nie
    wyblakło! Robiłem na różnych papierach. Totaż myślę, że w albumie
    wydruki wytrzymają sporo lat.
    Drukarka tylko raz kazała mi czyścić dysze, po tym jak przez miesiąc nie
    drukowałem. Teraz staram się coś wydrukować raz na 2 tygodnie.
    Piszę jak jest, może komuś się przyda.