  • 11. Data: 2018-05-28 21:24:12
    Temat: Re: Epson Sure Color i druk na folii
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Nie widzi folii.
    > Myślałem raczej o podklejeniu czegoś, co byłoby łatwo odkleić, ale nie
    > mam pomysłu na to coś.

    Kiedyś bardzo dawno temu były takie folie A4, które składały się z
    właściwej folii i podłoża, potem je rozdzielano. U Ciebie "podkładka"
    chyba też ma być na całej powierzchni, aby czujniki optyczne nie wariowały.

    Może podkleić papier niewielkimi kawałkami cienkiej dwustronnej taśmy
    klejącej przy samej krawędzi, którą folia wejdzie do drukarki? OIDP,
    tamta folia była połączona z podłożem z także tylko z jednej strony.

    A, jeszcze jest klej w sztyfcie do wielorazowego przyklejania, jak na
    żółtych kartkach. Nie powinien zostawiać śladów na folii.

    Pozostaje co prawda problem, jak folia przejdzie przez te wszystkie rolki...

  • 12. Data: 2018-05-29 22:08:18
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Czołem,
    > Czy znacie sposób na namówienie drukarki SC P600 do drukowania na folii.
    > Stary numer z naklejeniem paska nie działa.

    Kiedyś o tym pisaliśmy na forum elektronicznym. Wydawało by się, że
    temat jest zamknięty. Przypomnę:

    Mam tę właśnie drukarkę. Nie ma żadnego problemu z drukowaniem na folii
    o ile zastosuje się właściwą dla atramentu pigmentowego. Przypomnę też,
    że musi to być folia kapilarna - inna się nie nadaje. Najtańsza to
    Ulano. Rewelacyjne krycie, rozdzielczość i odwzorowanie kolorów.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 13. Data: 2018-05-29 22:17:26
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 29.05.2018 o 22:08, Marek S pisze:

> [...]
    > że musi to być folia kapilarna - inna się nie nadaje. Najtańsza to
    > Ulano. Rewelacyjne krycie, rozdzielczość i odwzorowanie kolorów.

    Po prostu szok! Wkładam folię, właśnie Ulano, i drukarka jej nie widzi.
    Zachowuje się tak, jakby nic nie było włożone. I oczywiście nie drukuje,
    skoro nie ma na czym. Jak to robisz, aby drukowała?

    P.P.

  • 14. Data: 2018-05-29 22:52:25
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Po prostu szok! Wkładam folię, właśnie Ulano, i drukarka jej nie widzi.
    > Zachowuje się tak, jakby nic nie było włożone. I oczywiście nie drukuje,
    > skoro nie ma na czym. Jak to robisz, aby drukowała?

    Ha! Bo zależy gdzie ją wkładasz. Jeśli upierasz się na ładowaniu jej
    górnym podajnikiem, to musisz oszukać czujnik IR. Weź kartkę A4, połóż
    na nią folię. Papier odbije IR a drukarka wciągnie folię.

    Jeśli jednak zrobisz to jak należy i folię załadujesz jako thick media z
    przedniego (szarego) podajnika, to drukarka nie będzie miała problemu z
    zładowaniem folii.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 15. Data: 2018-05-29 23:14:36
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-29 o 22:52, Marek S pisze:

> [...]

    Nie mogę się powstrzymać więc za wskazówkami Animki polecam
    zainstalowanie drivera, może być do pralki. Jeśli nie pomoże, to usuń
    rejestr Windows, tylko przeszkadza :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 16. Data: 2018-05-29 23:19:26
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 29.05.2018 o 22:52, Marek S pisze:

    > Ha! Bo zależy gdzie ją wkładasz. Jeśli upierasz się na ładowaniu jej
    > górnym podajnikiem, to musisz oszukać czujnik IR. Weź kartkę A4, połóż
    > na nią folię. Papier odbije IR a drukarka wciągnie folię.

    Folię wciągnie, ale na niej nie wydrukuje. Po prostu wypuszcza czystą folię.

    > Jeśli jednak zrobisz to jak należy i folię załadujesz jako thick media z
    > przedniego (szarego) podajnika, to drukarka nie będzie miała problemu z
    > zładowaniem folii.

    Incorrect media loaded. Reload correct media.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 17. Data: 2018-05-29 23:21:13
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 29.05.2018 o 23:14, Marek S pisze:

    > Nie mogę się powstrzymać więc za wskazówkami Animki polecam
    > zainstalowanie drivera, może być do pralki. Jeśli nie pomoże, to usuń
    > rejestr Windows, tylko przeszkadza :-D

    Nie mogę się powstrzymać więc napiszę, że osiągnąłeś poziom Animki.

    P.P.

  • 18. Data: 2018-05-29 23:53:52
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 29.05.2018 23:21, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Nie mogę się powstrzymać więc napiszę, że osiągnąłeś poziom Animki.

    To jest syndrom małego ptaszka i odreagowywanie tegoż w wirtualnych
    kontaktach z kobietami, bo w realu wyżej wuja (małego) nie podskoczą
    im takie Marki, Pawły i inne Janusze.

  • 19. Data: 2018-05-30 00:00:02
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Folię wciągnie, ale na niej nie wydrukuje. Po prostu wypuszcza czystą
    > folię.

    > Incorrect media loaded. Reload correct media.

    Dałeś arkusz A4? Nie przycięty?
    Opisz dokładnie co robisz krok po kroku, jak ładujesz folię (dokładnie
    opisz) i jakie opcje wybierasz w driverze. Zapewne nie ma to związku,
    ale spytam - spod jakiego programu drukujesz? Czy te same czynności z
    kartką papieru kończą się sukcesem?

    U siebie robię tak, że wysuwam szarą tacę (tzn przyciskam by się
    wysunęła samoczynnie), otwieram tylną tacę, wkładam folię A4 wyrównując
    ją do frontowej i prawej krawędzi podajnika (ważne), wybieram "load",
    drukarka wciąga folię i pozycjonuje ją precyzyjnie na wejściu. Gdy
    skończy wciskam przedni podajnik (zgodnie z poleceniem na wyświetlaczu)
    i drukuję. Zadrukowana folia wychodzi na tacę odbiorczą.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 20. Data: 2018-05-30 00:02:59
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Nie mogę się powstrzymać więc napiszę, że osiągnąłeś poziom Animki.

    Nie było trudno. Wystarczyło spróbować wyssać cokolwiek z palca :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek