  • 21. Data: 2018-05-30 13:07:44
    Temat: Re: Epson Sure Color i druk na folii
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 30.05.2018 o 00:00, Marek S pisze:

    > Dałeś arkusz A4? Nie przycięty?

    Tak.

    > Opisz dokładnie co robisz krok po kroku, jak ładujesz folię (dokładnie
    > opisz) i jakie opcje wybierasz w driverze. Zapewne nie ma to związku,
    > ale spytam - spod jakiego programu drukujesz? Czy te same czynności z
    > kartką papieru kończą się sukcesem?

    Eagle 6.6. Zapewne dobrze Ci znany.
    Na kartce papieru wszystko działa

    > U siebie robię tak, że wysuwam szarą tacę (tzn przyciskam by się
    > wysunęła samoczynnie), otwieram tylną tacę, wkładam folię A4 wyrównując
    > ją do frontowej i prawej krawędzi podajnika (ważne), wybieram "load",
    > drukarka wciąga folię i pozycjonuje ją precyzyjnie na wejściu.

    Dokładnie opisałeś, co robię. Drukarka rzeczywiście wciąga folię i ją
    pozycjonuje. Po czym wypuszcza i wyświetla podany komunikat.

    > Gdy skończy

    Właśnie skończyła...

    > wciskam przedni podajnik (zgodnie z poleceniem na wyświetlaczu)
    > i drukuję. Zadrukowana folia wychodzi na tacę odbiorczą.

    I tu mamy abstrakcję :-(

    P.P.

  • 22. Data: 2018-05-30 13:41:47
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 27.05.2018 o 21:48, Paweł Pawłowicz pisze:
    > Czołem,
    > Czy znacie sposób na namówienie drukarki SC P600 do drukowania na folii.
    > Stary numer z naklejeniem paska nie działa.
    >
    > Paweł

    W necie wyczytałem, aby jeden bok folii pomalować czarnym flamastrem. I
    zrobiło się wesoło:

    https://www.flickr.com/photos/154223859@N03/41549295
    025/in/dateposted-public/

    Wydrukowało 1/3 płytki. Obraz na dole powstał po obróceniu folii i
    ponownym wydruku :-)

    P.P.

  • 23. Data: 2018-05-30 14:25:25
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-29 o 23:21, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Nie mogę się powstrzymać więc napiszę, że osiągnąłeś poziom Animki.

    Wyjedź wieśniaku gdzieś tam do ruskich i tak spróbuj się mądrzyć.

    --
    animka

  • 24. Data: 2018-05-30 14:31:02
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-29 o 23:53, collie pisze:

    > To jest syndrom małego ptaszka i odreagowywanie tegoż w wirtualnych
    > kontaktach z kobietami, bo w realu wyżej wuja (małego) nie podskoczą
    > im takie Marki, Pawły i inne Janusze.

    Takich mniej więcej ludzi jak ten rusek nazywa się INCEL-ami.
    Akurat niedawno czytalam o tych typach artykuł:
    "Incele, czyli prawiczki, którzy nienawidzą kobiet. Czy powinniśmy im
    zapewnić prawo do seksu?"
    http://kobieta.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/5751
    40,incele-seks-kobieta-przemoc-bieda-wykluczeni-pros
    tytucja.html

    --
    animka

  • 25. Data: 2018-05-30 15:18:21
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 30.05.2018 14:31, Animka pisze:

    > Takich mniej więcej ludzi jak ten rusek nazywa się INCEL-ami.

    A nie incwelami? ;)

    > Akurat niedawno czytalam o tych typach artykuł:
    > "Incele, czyli prawiczki, którzy nienawidzą kobiet..."

    Polecam film "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet",
    z kapitalną rolą Noomi Rapace jako Lisbeth Salander.
    Ale książka Stiega Larssona lepsza.

  • 26. Data: 2018-05-30 15:52:20
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-30 o 15:18, collie pisze:

    > A nie incwelami? ;)

    Cwele to podobno w więzieniu?

    > Polecam film "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet",
    > z kapitalną rolą Noomi Rapace jako Lisbeth Salander.
    > Ale książka Stiega Larssona lepsza.

    Zobaczyłam na YouTube trailer i doszłam do wniosku, że nie obejrzę tego
    filmu. Nie chcę patrzeć na morderstwa.

    --
    animka

  • 27. Data: 2018-05-30 17:26:36
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Dokładnie opisałeś, co robię. Drukarka rzeczywiście wciąga folię i ją
    > pozycjonuje. Po czym wypuszcza i wyświetla podany komunikat.

    No to zrobiłem testy... powiem tak: ale jajca! Po ostatniej aktualizacji
    firmware i Windows, drukowanie na thick media przestało działać w ogóle.
    Nawet na zwykłej kartce A4 nie da się. Przeinstalowanie sterowników nie
    pomogło. Komunikat jaki cytujesz pojawia się zawsze.

    Działa natomiast sposób #1.
    https://drive.google.com/drive/folders/1VKdq8gaQhWl0
    Dm9wagnwIXlH5UxHaJBg?usp=sharing

    Użyłem folii zwykłej (jak na fotkach), nie Ulano bo jest bardzo droga.
    Raczej nie powinno mieć to mieć znaczenia. Ale jeśli będzie to
    konieczne, to i na niej testy zrobię.

    U mnie jest tak, że włożenie folii z podkładem w postaci zwykłej kartki
    A4 oszukuje sensor IR, papier jest wykrywany. Folia (jako pierwszy
    arkusz) jest zaciągana, poprawnie pozycjonowana i drukowanie startuje
    normalnie. Efekty masz na zdjęciach.

    > Eagle 6.6. Zapewne dobrze Ci znany.
    > Na kartce papieru wszystko działa

    Widzę, że pamiętasz naszą dyskusję "elektroniczną" :-) Drukowałem spod
    Photoshopa i zawsze tak robiłem, nawet dla projektów z Eagle. Bierz to
    pod uwagę bo może się okazać, że aplikacja ma znaczenie, choć nie
    wyobrażam sobie jakie.

    Teraz chciałbym zamienić się rolami i zapytać Ciebie, czy na zwykłej
    kartce A4 ładowanej od przodu jesteś w stanie drukować? Czy firmware /
    Windows 10 masz aktualne? Jeśli 2xtak, to powiedz jak to się udało.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 28. Data: 2018-05-30 18:40:00
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 30.05.2018 o 17:26, Marek S pisze:

> [...]
    > Nawet na zwykłej kartce A4 nie da się. Przeinstalowanie sterowników nie
    > pomogło. Komunikat jaki cytujesz pojawia się zawsze.

    U mnie nie działa. Wciąga papier, coś tam rzeźbi i wypuszcza z przodu.
    Bez jednej kropeczki.

> [...]
    > A4 oszukuje sensor IR, papier jest wykrywany. Folia (jako pierwszy
    > arkusz) jest zaciągana, poprawnie pozycjonowana i drukowanie startuje

    U mnie jest to słowo, które tam napisałeś ;-)

> [...]
    > kartce A4 ładowanej od przodu jesteś w stanie drukować? Czy firmware /
    > Windows 10 masz aktualne? Jeśli 2xtak, to powiedz jak to się udało.

    Windows 10 Pro 1803, aktualne. Firmware też.
    Drukuje z podajnika z przodu jeśli ustawię papier w sterowniku na
    artystyczny. Ale folię wypluwa ze znanym komunikatem.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 29. Data: 2018-05-30 18:42:57
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 30.05.2018 o 18:40, Paweł Pawłowicz pisze:

    Dm9wagnwIXlH5UxHaJBg?usp=sharing

    > U mnie nie działa. Wciąga papier, coś tam rzeźbi i wypuszcza z przodu.
    > Bez jednej kropeczki.

    Tfu! Oczywiście folię. Na papierze jest OK.

    P.P.

  • 30. Data: 2018-05-30 19:55:54
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > U mnie nie działa. Wciąga papier, coś tam rzeźbi i wypuszcza z przodu.
    > Bez jednej kropeczki.

    Wciąga folię chciałeś napisać? Spróbuj coś wydrukować spod Worda na
    wszelki wypadek by wyeliminować konkretną aplikację. To musi zadziałać.
    Sprawdź też, czy coś się nie zepsuło drukując na papierze.
    Jak nie przejdzie, to użyję Ulano aby mieć ten sam nośnik.

    > U mnie jest to słowo, które tam napisałeś ;-)

    Może tylko na tym słowie testy przechodzą :-D

    > Windows 10 Pro 1803, aktualne. Firmware też.
    > Drukuje z podajnika z przodu jeśli ustawię papier w sterowniku na
    > artystyczny. Ale folię wypluwa ze znanym komunikatem.

    Faktycznie o to chodziło. Działa. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek