  • 1. Data: 2014-12-11 14:36:12
    Temat: Express Card RS232C Win7 64 bit
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    Czołem. Czy ktoś może polecić *działającą* i sprawdzoną Express Card
    RS232c pod Windows 7 64 bit ? Urządzenia 4World działają niestabilnie,
    ale sam producent stwierdza że nie wspiera W7 64 bit. Równie
    niestabilnie działają przelotki RS-USB. ZTCW do tego modelu laptopa nie
    ma stacji dokującej z RS232.

    --
    P.Jankisz

  • 2. Data: 2014-12-11 19:32:01
    Temat: Re: Express Card RS232C Win7 64 bit
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-12-11 14:36, PeJot wrote:
    > Czołem. Czy ktoś może polecić *działającą* i sprawdzoną Express Card
    > RS232c pod Windows 7 64 bit ?
    Może ta:
    http://www.brainboxes.com/product/vx-001/1-port-rs23
    2-expresscard-serial-adapter-with-integrated-connect
    or
    albo ta:
    http://www.brainboxes.com/product/xc-235/1-port-rs23
    2-native-expresscard-serial-adapter-low-latency-memo
    ry-mapped.
    Ta druga to ponoć pod DOS-em nawet może działać. W każdym razie
    producent dostarcza sterowniki do 64 bitowych Windows. Z tym że ceny
    raczej mocno odstają od cen chińskiego gówna. :-)

  • 3. Data: 2014-12-11 19:44:11
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2014-12-11 o 19:32, JDX pisze:

> [...]
    > albo ta:
    > http://www.brainboxes.com/product/xc-235/1-port-rs23
    2-native-expresscard-serial-adapter-low-latency-memo

    Dzięki, tym niemniej potrzebuję *sprawdzonej* karty, którejś ktoś używa.

    > Z tym że ceny
    > raczej mocno odstają od cen chińskiego gówna. :-)

    Cena do przyjęcia, choćby w porównaniu do alternatywy w postaci GPIB.

    BTW: macie jakiś sposób na express card w standardzie 34, aby nie
    wylatywały ze slotu jak Pawlakowi zamek z Mausera ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2019-05-16 14:33:43
    Od: a...@g...com

    W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 14:36:13 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:
> [...]
    > ale sam producent stwierdza że nie wspiera W7 64 bit. Równie
    > niestabilnie działają przelotki RS-USB. ZTCW do tego modelu laptopa nie

    Czy posiadasz sterowniki do tego kontrolera?

  • 5. Data: 2019-05-16 16:27:06
    Od: PeJot <P...@s...adre.nigdzie.pl>

    W dniu 2019-05-16 o 14:33, a...@g...com pisze:

    > Czy posiadasz sterowniki do tego kontrolera?

    Ekhm, to jest sprawa sprzed 5 lat :) "Sprzedałem" temat sterowników
    firmowym specom IT i oni sobie poradzili. OIDP człowiek który tego
    dokonał, ściągnął kilkanaście sterowników i któryś tam zadziałał. Ale
    ta karta jest niewygodna - wylatuje ze slotu i to tylko 2xRS232. Nieco
    później zacząłem używać dokładnie tego:

    https://www.digitus.info/de/produkte/computer-zubeho
    er-und-komponenten/computer-zubehoer/seriell-und-par
    allel-adapter/da-70159/

    I faktycznie toto działa, nawet przy maks. prędkości 2 portów z 4
    dostępnych - innych konfiguracji nie musiałem sprawdzać. Były tylko
    jakieś cyrki z numeracją portów, ale do opanowania. Piszę z pamięci, bo
    już nie używam.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem