  • 1. Data: 2005-05-05 17:37:06
    Temat: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: "Chik3n Mak3r" <...@...pl>

    Witam. Jutro 18 ma moja kolezanka w pubie, ale tam nie wolno wchodzic osobom
    ponizej 18 roku zycia. Kolega powiedzial ze moze mi zrobic falszywa
    legitymacje... 18 koncze w listopadzie dopiero. Co robic ? Chcialbym isc...
    Czy jesli bramkarz by to odkryl i niedaj boze bym trafil pod sad, skonczylo
    by sie na grzywnie czy raczej karze ? :/ Ja szczerze mowiac nie chcial bym
    tego robic.

    pzdr

  • 2. Data: 2005-05-05 17:42:47
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: "Chik3n Mak3r" <...@...pl>

    Chodzi mi o kare pozbawienia wolnosci

  • 3. Data: 2005-05-05 17:45:13
    Od: --+ sA+An +-- <s...@6...il>

    Chik3n Mak3r napisał(a):
    > Chodzi mi o kare pozbawienia wolnosci

    Kiedyś w czasach licealnych był szał na podrabiane - nie polecam, bo po
    zębach można dostać na bramce (z autopsji), i nie wpuszczą potem nawet
    po 18-tce...

  • 4. Data: 2005-05-05 17:46:10
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Chik3n Mak3r wrote:

    > trafil pod sad, skonczylo by sie na grzywnie czy raczej karze ? :/ Ja

    A grzywna to wg Ciebie nagroda?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2005-05-05 19:10:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Chik3n Mak3r" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    skonczylo
    > by sie na grzywnie czy raczej karze ? :/ Ja szczerze mowiac nie chcial

    Koleżanka zagrozi właścicielowi klubu ewentualnym przeniesieniem imprezy
    do konkurencji i podejrzewam, że sprawa będzie załatwiona. Pomijając
    fakt, że takie zakazy są cokolwiek bezprawne. poszukaj wątku o tym w
    archiwum grupy. Bramkarz nie ma prawa Cię legitymować, a jak będzie
    próbował, to możesz wezwać policję. Zakładam, że to normalny lokal, a
    nie lokal, do którego wpuszczani są klienci na podstawie zaproszeń
    indywidualnych lub listy - bo wówczas prawo do legitymowania da się
    wywieść z ustawy o ochronie osób i mienia, ale pod warunkiem, ze bramka
    ma licencje.

    Fałszowanie legitymacji szkolnej odradzam z uwagi na to, ze to jest
    przestępstwo. Z goniącego możesz się stać gonionym.

  • 6. Data: 2005-05-05 19:58:50
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Koleżanka zagrozi właścicielowi klubu ewentualnym przeniesieniem imprezy
    > do konkurencji i podejrzewam, że sprawa będzie załatwiona. Pomijając
    > fakt, że takie zakazy są cokolwiek bezprawne.

    Oczywiscie moze odmowic. Ale jesli lokal jest od 18 lub 21 lat to bramka
    moze odmowic wpuszczenia delikwenta, co do ktorego ma watpliwosci
    odnosnie wieku.

    > poszukaj wątku o tym w
    > archiwum grupy. Bramkarz nie ma prawa Cię legitymować, a jak będzie
    > próbował, to możesz wezwać policję.

    Ale jak podejdzie do baru i bedzie chcec browca, to juz te 18 lat jest
    wymagane...

    Pozdr

    Polskie kino nieudane: Pregi ................... http://tiny.pl/h1n3
    O tym sie mowi: Maria full of grace ............ http://tiny.pl/h1nz
    Mistrz Horroru: Clive Barker - Galilee ......... http://tiny.pl/h1nb
    Fantasy: Achaja t. III - Andrzej Ziemiański .... http://tiny.pl/h1nv

  • 7. Data: 2005-05-05 20:15:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie moze odmowic. Ale jesli lokal jest od 18 lub 21 lat to
    bramka
    > moze odmowic wpuszczenia delikwenta, co do ktorego ma watpliwosci
    > odnosnie wieku.

    Było już kilka razy. Nie chce mi się przytaczać wszystkich argumentów po
    raz wtóry. Generalnie odmowa wpuszczenia klienta do lokalu jest
    wykroczeniem w tym wypadku. Przypadki, gdy mogą sprawdzać dokumenty są
    wymienione w ustawach. Sprzedaż alkoholu, papierosów - tyle mi do głowy
    przychodzi. Być moze jest tego więcej, ale nie pamiętam. W każdym razie
    wejścia do lokalu nie ma.

    > Ale jak podejdzie do baru i bedzie chcec browca, to juz te 18 lat jest
    > wymagane...

    Zgodzę się. Ale może pić colę i się świetnie bawić.

  • 8. Data: 2005-05-05 20:36:31
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Zgodzę się. Ale może pić colę i się świetnie bawić.

    Ewentualnie moze tez kupic pigule :) - dealerzy, zdaje sie, nie
    przeprowadzaja weryfikacji wieku :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2005-05-05 20:37:01
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Przypadki, gdy mogą sprawdzać dokumenty są
    > wymienione w ustawach. Sprzedaż alkoholu, papierosów - tyle mi do głowy

    No dobrze, dobrze. Tylko ja mowie, ze jak nie chce, nie musi sie dac
    wylegitymowac - bo bramka nie ma do tego prawa. Ale wejscie do knajpy od
    lat 18-tu nie jest obligatoryjne dla osob ponizej tego wieku. W koncu
    Pub to prywatna wlasnosc kogos i ten ktos moze wpyuszczac kogo chce, a
    kogo nie - nie musi. I to nawet bez koniecznosci legitymowania.

  • 10. Data: 2005-05-05 21:06:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > wiadomości

    > Ewentualnie moze tez kupic pigule :) - dealerzy, zdaje sie, nie
    > przeprowadzaja weryfikacji wieku :)

    hmm, czy dobrze mi sie kojarzy Twoja ksywka :)

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...