  • 31. Data: 2020-06-03 23:11:37
    Temat: Re: Faschysm w Niemczech
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.06.2020 o 14:51, WS pisze:

    > Motocykle raczej sa najszybszymi pojazdami na drodze (no, moze poza tuningowanymi
    BMkami), ale bez przesady. Raczej malo kto jezdzi po miescie tak, zeby byle policjant
    z suszarka zabral mu prawo jazdy..., a gdyby powaznie traktowac to, co piszesz to
    kazdy przekraczalby ograniczenia o 100 lekko liczac...

    Jest tu chyba pewien problem. Iskrą może i motocykl jadący 150
    ustrzelisz. Lidarem to może być już problem - wąska wiązka, ciężko
    trafić czasu mało. Potem blach pewne nie odczytasz, bo z przodu nie ma
    na zdjęciu, zanim wsiądziesz do radiowozu to kolo jest 3 przecznice
    dalej i jak nie głupi, to raczej prosto nie pojedzie. Niby da się z
    kamer, ale roboty z tym dużo, wynik niepewny, na końcu okaże się, że nie
    wiadomo ile jechał bo lidar nie złapał. A ciśnienia dużego nie mają, bo
    przecież klientów więcej niż mocy przerobowych. Kulsonia logika nakazuje
    nie marnować środków. Co innego z nieoznakowanego radiowozu za takim
    pojechać, ale to trzeba mieć pecha. Inna sprawa że wielu motocyklistów
    pechowi pomaga;)

    Tak ogólnie to suszarki lidarowe łapią w ogóle moto? Bo kiedyś jechałem
    w jakimś "zabudowanym" zapewne jakieś 80 i nawet nie próbowali mnie
    zatrzymać? Inna sprawa że do chopperów podchodzą inaczej niż szlifierek.

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2020-06-07 22:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Przecież nie każdy może, co częściowo rozwiązuje problem;)

    to prawda.
    ale ja mowie ze ludzie ktorzy by chcieli zeby wszyscy mogli.

    > Zresztą V8 nie musi być jakiś wybitnie głośniejszy. Fajność tego
    > dzwięku jest IMHO odwrotnie proporcjonalna do ilości dB i
    > częstotliwości występowania;) Bo pomruk V8 jak dla mnie jest
    > fajny. Co nie oznacza, że chciałbym go słyszeć co chwila i głośno.

    No to ja sie nie znam.
    Te które widuje sa zauwazalnie głosniejsze i wizje mieszkania w miescie
    gdzie kazde auto tak hałasuje przyjmuje z niepokojem.
    Moznaby zwariować.

    > Seks też jest fajny, co nie oznacza od razu że chciałbym go
    > uprawiać z każdym i słuchać jak sąsiad ryczy co 10 minut;)

    Ano własnie.
    Chociaz musze przyznac ze nie wiem co jest fajnego w tym bulgocie...
    Ale moze dlatego ze wszystko co u nas jezdzi jest glosne wiec mam
    okazje obserwowac jakies popsute egzemplarze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 33. Data: 2020-06-07 22:24:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.06.2020 o 22:00, Budzik pisze:

    > to prawda.
    > ale ja mowie ze ludzie ktorzy by chcieli zeby wszyscy mogli.

    Jakby każdy mógł, to nie wszycy by chcieli;)

    > No to ja sie nie znam.
    > Te które widuje sa zauwazalnie głosniejsze i wizje mieszkania w miescie
    > gdzie kazde auto tak hałasuje przyjmuje z niepokojem.
    > Moznaby zwariować.

    Z naciskiem na nie musi być. Sporo właścicieli V8 to typy podobne do
    części motocyklistów. Jak juz ma to musi tłumiki wybebeszyć:(

    > Ano własnie.
    > Chociaz musze przyznac ze nie wiem co jest fajnego w tym bulgocie...

    Są i tacy faceci co im się seks z kobietami nie podoba;)

    --
    Shrek

  • 34. Data: 2020-06-08 07:45:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > No to ja sie nie znam.

    Nie znasz się.

    > Te które widuje sa zauwazalnie głosniejsze

    Raczej po prostu słyszysz te głośniejsze, a o innych nawet nie wiesz, że
    mają V8.

    > Chociaz musze przyznac ze nie wiem co jest fajnego w tym bulgocie...

    Różnicę między szoferem, a kierowcą już kiedyś tłumaczyłem.
    A co dopiero mówić o fanie motoryzacji.....

  • 35. Data: 2020-06-08 13:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Nie znasz się.

    > Raczej po prostu słyszysz te głośniejsze, a o innych nawet nie
    > wiesz, że mają V8.

    W sumie to moze być prawda.
    Chociaz te ciche maja mimo wszystko charakterystyczny odgłos.

    > Różnicę między szoferem, a kierowcą już kiedyś tłumaczyłem.
    > A co dopiero mówić o fanie motoryzacji.....

    Czyli fan motoryzacji to taki który lubi gulgot v8?
    Kurde, znowu szufladki...

    Cavallino, nie meczy cie takie jednokierunkowe podejscie?
    We wszystkim jestes taki jednowymiarowy ze ty zawsze masz racje a inni
    maja racje tylko wtedy kiedy mysla tak samo jak ty?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 36. Data: 2020-06-08 14:13:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-06-2020 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > W sumie to moze być prawda.
    > Chociaz te ciche maja mimo wszystko charakterystyczny odgłos.

    > Czyli fan motoryzacji to taki który lubi gulgot v8?

    Tłumaczę dlaczego nie jarzysz o co biega.

    Owszem, możesz też (nawet zamiennie) lubić wyjące na wysokich obrotach
    silniki Ferrari czy Lambo, ale obstawiam, że tego też nie czujesz...

    To co Cię kręci, jaka półka, jakie cechy?

    Dostawczaki? ;-)

  • 37. Data: 2020-06-08 20:57:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

> [...]
    > obrotach silniki Ferrari czy Lambo, ale obstawiam, że tego też nie
    > czujesz...
    >
    > To co Cię kręci, jaka półka, jakie cechy?

    Multipla! ;-D

    Ale tak po prawdzie to cos w tym jest - uwielbiam duze samochody.
    Chociaz Porsche 911 uwazam za niedościgniony wzór samochodu.
    Gdybym miał kilka aut bez ograniczen to na pewno miałbym 911.

    Tylko ze nie o tym jest rozmowa.
    Bo to ze ja uwazam jakies auta za super, nijak ma sie do tego ze
    chciałbym bedac mieszkancem miasta x poruszac sie wsród ryku
    fantastycznych silników super samochodów.

    Co innego obejrzec je na torze, na wystawie etc.

    Ale tak na szybko, bez głebszego przemyslenia zmontowałem sobie ranking
    aut które maja "cos" jakie przyszły mi do głowy:
    - P911
    - Mercedes G
    - Audi RS6
    - TESLA!
    - VW Caravelle!

    Pominałem abstrakcje w stylu Veyrona itp. chociaz oczywiscie kreca mnie
    niemiłosiernie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 38. Data: 2020-06-08 23:04:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-06-2020 o 20:57, Budzik pisze:

    > Ale tak na szybko, bez głebszego przemyslenia zmontowałem sobie ranking
    > aut które maja "cos" jakie przyszły mi do głowy:
    > - P911

    Kręciłby Cię również w wersji z dźwiękiem rodem z trzycylidrowca, czy
    już niekoniecznie?
    Bo sam również uwielbiam dźwięk boxera (miałem kiedyś) i raczej bym nie
    chciał porszawki bez niego....

  • 39. Data: 2020-06-09 10:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Kręciłby Cię również w wersji z dźwiękiem rodem z trzycylidrowca,
    > czy już niekoniecznie?
    > Bo sam również uwielbiam dźwięk boxera (miałem kiedyś) i raczej
    > bym nie chciał porszawki bez niego....

    Hmm, sam nie wiem czy miałoby to dla mnie znaczenie gdyby jezdziło tak
    samo i wygladało tak samo. W sumie mogłoby nawet wygladac tak samo a
    miec pod maska jakis 2.0 TDI 170KM ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 40. Data: 2020-06-12 12:41:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    U mnie najgorsze były autobusy ruszające z przystanku pod oknem (te wszystkie
    "nowoczesne" MANy i podobne - Ikarusów nie dotyczyło),
    od infradźwięków drżały mi drzwi balkonowe i meble (po przeciwnej stronie
    mieszkania!).
    Któreś piętro, nie parter...