  • 1. Data: 2009-03-23 16:57:25
    Temat: Folia/filtr antyrefleksyjny do laptopa
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

    Szukam filtru lub foli antyrefleksyjnej do laptopa. Mam w laptopie ekran z
    polyskiem i od jakiegos czasu zaczely mnie bolec oczy i glowa. Oswietlenie
    mam takie, ze zawsze od ekranu odbija mi sie jakies swiatlo prosto w oczy.
    Ustawialem juz kontrast na minimalny ale to za malo, dlatego rozgladam sie
    za filtrem. Znalazlem filtry antyrefleksyjne w Komputroniku, ale ona sa do
    monitorow LCD a nie do laptopow :[ Na allegro znalazlem folie
    antyrefleksyjna i zastanawiam sie nad nia jesli nie znajde nic lepszego.
    Widzieliscie gdzies moze cos takiego?

  • 2. Data: 2009-03-23 17:59:24
    Temat: Re: Folia/filtr antyrefleksyjny do laptopa
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Depesz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za filtrem. Znalazlem filtry antyrefleksyjne w Komputroniku, ale ona sa do

    A to w laptopie masz pewnie plazmę ?

  • 3. Data: 2009-03-23 21:05:38
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A to w laptopie masz pewnie plazmę ?
    Kineskop lampowy

  • 4. Data: 2009-03-23 21:22:54
    Od: Padre <P...@n...net>

    od jakiegos czasu zaczely mnie bolec oczy i glowa.

    Zaczął bym od wizyty u okulisty...

  • 5. Data: 2009-03-23 22:45:54
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości
    > od jakiegos czasu zaczely mnie bolec oczy i glowa.
    >
    > Zaczął bym od wizyty u okulisty...

    Bylem 2x. Zrodlem problemu moze byc wlasnie swiecaca matryca laptopa.

  • 6. Data: 2009-03-24 14:11:40
    Od: Padre <P...@n...net>

    Depesz pisze:
    > Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

    > Bylem 2x. Zrodlem problemu moze byc wlasnie swiecaca matryca laptopa.

    No to wygląda że powinieneś pójść do dobrego okulisty a nie takiego co
    szuka pierwszej z brzegu przyczyny jaka by nie była absurdalna. Jakoś
    nie ma doniesień o powszechnej szkodliwości ekranów glare choć nie
    wymyślono ich wczoraj. Może za długo siedzisz przed komputerem albo
    przyzwyczaiłeś sie do używania dużej jasności.

  • 7. Data: 2009-04-12 16:34:16
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 23.03.2009 17:57, Depesz pisze:
    > polyskiem i od jakiegos czasu zaczely mnie bolec oczy i glowa. Oswietlenie
    > mam takie, ze zawsze od ekranu odbija mi sie jakies swiatlo prosto w oczy.

    To zmień stanowisko pracy i/lub oświetlenie go.

    > Ustawialem juz kontrast na minimalny ale to za malo, dlatego rozgladam sie

    Przy oświetleniu ekranu LCD raczej trzeba zwiększać jasność
    i kontrast, a nie zmniejszać je...

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |