  • 31. Data: 2014-02-26 13:29:33
    Temat: Re: Folia i klej na klockach
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-26, MarcinJM <m...@o...pl> wrote:

    > Dla mnie EOT. A Ty sobie kombinuj dalej.

    Ale co mam kombinowac? Uwazasz, ze cofanie tloczkow sciskiem to jest
    normalne?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2014-02-26 13:41:40
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-26 13:29, AZ pisze:

    > Ale co mam kombinowac? Uwazasz, ze cofanie tloczkow sciskiem to jest
    > normalne?

    Sciskiem czy dedykowanym narzedziem.
    Tak, to normalne. Nie wynika z zanieczyszczenia, tylko z konstrukcji
    uszczelnienia tłoczka.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"