  • 1. Data: 2009-11-23 09:21:43
    Temat: symlator analogowo-cyfrowy.
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    witam,

    mialem kilka lat przerwy z elektronika wykonywana praktycznie
    i chcialbym sie dowiedziec, czy aktualnie sa dostepne na rynku
    jakies symulatory, ktore moga przeliczyc uP(avr/arm) wraz z jego
    analogowa otoczka. co do symulacji samego uP to nie mam duzych
    wymagan, chcialbym tylko podac model i plik z binarnym kodem
    - nie interesuja mnie to co sie dzieje w srodku, tylko stan na pinach.

    poki co moge sobie w ltspice/tina przesymulowac analogowe otoczenie,
    ale chcialbym o ile sie da caloksztalt tez sprawdzic.

    z gory dzieki za naprowadzenie na cos sensownego.

  • 2. Data: 2009-11-23 09:32:44
    Temat: Re: symlator analogowo-cyfrowy.
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    udalo mi sie dokopac do implementacji vhdl-ams:
    http://www.theoinf.tu-ilmenau.de/~twangl/VHDL-AMS_on
    line_en/Home.html
    ma ktos moze lepsze pomysly?

  • 3. Data: 2009-11-26 18:16:49
    Od: wkwj <w...@g...pl>

    vmlab:
    http://www.amctools.com/vmlab.htm
    Natomiast nie wiem, na ile "prawdziwa" jest tutaj
    symulacja analogowego "otoczenia".

  • 4. Data: 2009-11-26 21:34:04
    Od: ColdFire <r...@n...gov>

    wkwj pisze:
    > vmlab:
    > http://www.amctools.com/vmlab.htm
    > Natomiast nie wiem, na ile "prawdziwa" jest tutaj
    > symulacja analogowego "otoczenia".

    Albo coś takiego:
    http://www.labcenter.co.uk/index.cfm