  • 51. Data: 2013-01-31 10:02:22
    Temat: Re: Fotoradarowe pułapki na kierowców
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > http://www.wprost.pl/ar/347426/Zle-wyremontowal-drog
    e-zginelo-6-osob-Zostal-skazany/

    Nieprawomocnie i w zawieszeniu. Jakby wzial siekiere i zarabal 6 osob,
    to pewnie dostalby dozywocie, jesli w bardziej "elegancki" sposob
    zamordowal 6 osob, to pol roku w zawieszeniu.
    Ta "kara" w zaden sposob nie karze winnego i w zaden sposob nie
    odstrasza, czyli jej zasadnicze cele nie sa spelnione.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 52. Data: 2013-01-31 10:40:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:

> [...]
    > wstanie z łóżka i pójdzie do toalety, a nie pościeli najpierw - pas.
    > Za tydzień zmiana, kto wstanie z łóżka ni nie umyje od razu zębów -
    > pas. Itd, itp.
    > Jak się rodzice trochę zestarzeli poszli po rozum do głowy, że będzie
    > im potrzebna opieka ze strony dzieci i zmienili zasady na takie mniej
    > więcej, jak średnia krajowa.
    > Dzieci wyrosły na zdrowych i powszechnie szanowanych psychopatów.
    > Rodzice wylądowali w przytułku.
    > I tego sobie życzmy, bo nikt normalny w takich realiach nie wytrzyma.

    róznica jest taka że dzieci są podległe rodzicom, choć w normalnym
    społęczeńśtwie mogą wystapić do instytucji pańśtwa aby ich chroniły przed
    przemocą rodziców.

    Obywatel sa właścicielami pańśtwa i generalnie władza działa w ich imieniu
    więc mają realne sposoby na wpływanie na działania władzy. Bogu dzieki
    jesteśmy w Uni i możemy poprosić Unie o pomoc w zdyscyplinowaniu rzadu który
    narusza prawa obywateli.

  • 53. Data: 2013-01-31 11:17:37
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > Bo? Ja tak robię i rzeczywiście zarżnąłem jedno sprzęgło, ale nie wydaje
    > mi się, zeby się okładziny wytarły właśnie od tego:P

    Nie chodzi o okładziny tylko o lozysko, które pracuje na "wcisnietym
    sprzegle".

  • 54. Data: 2013-01-31 13:15:48
    Od: KrzyNiem <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2013-01-31 10:40, Marek Dyjor pisze:

    > Bogu
    > dzieki jesteśmy w Uni i możemy poprosić Unie o pomoc w zdyscyplinowaniu
    > rzadu który narusza prawa obywateli.

    Ty już może Bogu za unię nie dziękuj. Lepiej go proś o pomoc w
    zdyscyplinowaniu UE!

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 55. Data: 2013-01-31 16:07:35
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > weźmy takei ograniczenia przędkości jakby wszystcy zaczeli jeździć
    > dokładnie zgodnie z przepisami, np te 30km/h w miejsu gdzie rok temu
    > były roboty drogowe...

    ... To bys stal w permanentnym korku, a wladza... a wladza dziwowac by
    sie poczela... z pokladu helikoptera, czemu ci wszyscy ludzie tak
    ochocza chca placic wiecej akcyzy.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 56. Data: 2013-01-31 17:10:11
    Temat: Re: Fotoradarowe pu?apki na kierowców
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-01-31 11:17, Jan Koval wrote:

    > Nie chodzi o ok?adziny tylko o lozysko, które pracuje na "wcisnietym
    > sprzegle".

    Zdaje sobie sprawę co się zużywa, kwestia na ile jest to problem realny,
    a na ile mentalny służący usprawiedliwieniu nieumiejętnosci ruszania ze
    świateł.

    A od jeżdzenia zużywa się łożysko w kole, a od stania w alternatorze (od
    jazdy też), a od przyspieszania zużywa się paliwo, a kierunki to ogólnie
    masakra, wszak wiadomo, że żarówki niszczą się okrutnie od włączania.
    Zatrzymanie się przed stopem czy przejściem dla pieszych... czysta strata...

    W ilu procentach powodem wymiany sprzęgła jest to mityczne łożysko?

    Jak kogoś nie stać na jazdę samochodem...

    Per saldo więcej stracisz na paliwie (bo stojąc dłużej przed światłami
    też przecież spalasz, niż na jakimś wydumanym problemie z łożyskiem.

    Shrek.

  • 57. Data: 2013-01-31 18:09:48
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 30 Jan 2013 22:12:57 +0100, J.F. napisał(a):

    > A jak sie jedzie dopuszczalne 50 to tez nie ma ?

    Kwestia koordynacji.

    Żółte będzie świecić się na tyle krótko żeby kierowca jadący z dozwoloną
    prędkością nie zdążył zjechać, wtedy fotoradar pstryka fotę jak to bandyta
    drogowy jeździ po skrzyżowaniu na czerwonym.

    A w razie gdyby cwaniaczek przycisnął gaz żeby zdążyć, to się zrobi fotę za
    przekroczenie prędkości.

  • 58. Data: 2013-01-31 22:22:19
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 31 Jan 2013 17:10:11 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Zdaje sobie sprawę co się zużywa, kwestia na ile jest to problem realny,
    > a na ile mentalny służący usprawiedliwieniu nieumiejętnosci ruszania ze
    > świateł.

    Umiejętność ruszania polega na tym, by szybko włożyć bieg wtedy,
    kiedy to konieczne, bez kurczowego duszenia sprzęgła przez pół
    czerwonego. To się da zrobić, tylko trzeba wiedzieć po co zapala
    się żółte razem z czerwonym, obserwować też inne światła na
    skrzyżowaniu, a czasami po prostu znać skrzyżowanie. Zresztą
    bywają samochody, gdzie po kilkunastu sekundach duszenia
    sprzęgła będziesz miał ,,telegraf'' zamiast nogi.

    r.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 59. Data: 2013-01-31 23:50:48
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Zresztą
    > bywają samochody, gdzie po kilkunastu sekundach duszenia
    > sprzęgła będziesz miał ,,telegraf'' zamiast nogi.

    jakis przyklad?

    mialem kiedys zloma w ktorym przytarla sie linka sprzegla i trzeba bylo
    bardzo mocno wciskac. po kilkugodzinnym korku na zakopiance w strone
    krakowa, przez kolejne dwa tygodnie kulalem na jedna noge. nadwyrezylem
    kilka miesni. okropnosc :)

  • 60. Data: 2013-02-01 06:23:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Arbiter wrote:
    > Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości

    > zgadza się i zeby szybko ruszać trzeba wcześniej zachować odstęp . Im
    > bliżej stoją siebie samochody tym wolniej ruszają z obawy przed
    > wjechaniem w zderzak w przypadku zatrzymania poprzednika. Wystarczy
    > większy odstęp i jednoczesne ruszanie a więcej samochodw przejedzie

    na pewno... :)