  • 61. Data: 2013-02-01 06:35:48
    Temat: Re: Fotoradarowe pułapki na kierowców
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jaroslaw Postawa wrote:

    > Jak się stoi 1-1,5m od poprzedzającego samochodu, a nie podjeżdża po

    co jest głupotą bo blokuje często przestrzeń dla samochodów z tyłu...

    można ruszać sprawnie także stojąc blisko za przed staczem.

  • 62. Data: 2013-02-01 17:42:09
    Temat: Re: Fotoradarowe pu??apki na kierowców
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 31 Jan 2013 23:50:48 +0100, h.w.d.p. <h...@i...yfd>
    wrote:

    > jakis przyklad?

    Dowolne auto ze wzmocnionym dociskiem. Poza tym niektóre mocne,
    sportowe, stare (niepotrzebne skreślić) samochody. Np. w mojej
    na-6 sprzęgło jest mięciutkie jak przeciętnym kompakcie, w e36
    jest już zauważalnie twardsze, a to wciąż raczej niezbyt mocne
    auto.

    r.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 63. Data: 2013-02-01 17:45:26
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 30 Jan 2013 22:12:57 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A jak sie jedzie dopuszczalne 50 to tez nie ma ?
    >:-)

    załóżmy, że minie sygnalizator, a żółte zapali się natychmiast potem.
    Przy powiedzmy 40km/h (nie ma obowiązku jazdy z maksymalną prędkością,
    szczególnie, gdy jest mokro lub śnieg) przejeżdża 11,11m/s, czyli w
    czasie 1,5-2s - 16,66-22,22m. Jeśli skrzyżowanie jest mniejsze - może
    dostać fotkę, choć wjechał na zielonym.

  • 64. Data: 2013-02-01 17:52:51
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Jak się "prosi Unię"?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 65. Data: 2013-02-01 18:34:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-01-31 22:22, Robert Rędziak wrote:

    > Umiejętność ruszania polega na tym, by szybko włożyć bieg wtedy,
    > kiedy to konieczne, bez kurczowego duszenia sprzęgła przez pół
    > czerwonego. To się da zrobić, tylko trzeba wiedzieć po co zapala
    > się żółte razem z czerwonym, obserwować też inne światła na
    > skrzyżowaniu, a czasami po prostu znać skrzyżowanie.

    Jak zrobią, tak zrobią byle skutecznie. Ja tam raczej skromnie oceniam
    swoje szanse na reakcje na 1 sekundowe żółte światło polegającą na
    zauważeniu zmiany światła, czasie reakcji, wciśnięciu sprzęgła,
    wrzuceniu biegu, puszczeniu tak żeby nie zrobić zrywki i to wszystko
    zanim zapali się zielone. Dlatego tak jak piszesz - można przewidzieć co
    się zaraz stanie - jak dla pieszych kończy migać, to sprzęgło bieg i
    kilka sekund potrzymam - nic mi nie będzie, łożysku też;)

    Jak ktoś umie bez trzymania na sprzęgle - szacunek dla niego, niech tak
    robi, tylko niech rzeczywiście potrafi.

    > Zresztą
    > bywają samochody, gdzie po kilkunastu sekundach duszenia
    > sprzęgła będziesz miał ,,telegraf'' zamiast nogi.

    No większość widać takich;) Same sportowe mocne fury;)

    Shrek.

  • 66. Data: 2013-02-01 19:31:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" napisał w wiadomości
> [...]

    >szczególnie, gdy jest mokro lub śnieg) przejeżdża 11,11m/s, czyli w
    >czasie 1,5-2s - 16,66-22,22m. Jeśli skrzyżowanie jest mniejsze - może

    Nie rozumiem - to on robi fotki jak ktos wyjezdza ze skrzyzowania, czy
    jak na nie wjezdza ?

    J.

  • 67. Data: 2013-02-01 23:59:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 1 Feb 2013 19:31:51 +0100, J.F napisał(a):

    > Nie rozumiem - to on robi fotki jak ktos wyjezdza ze skrzyzowania, czy
    > jak na nie wjezdza ?

    Myślę że po prostu pali się czerwone, a w kadrze nadal coś się rusza.

  • 68. Data: 2013-02-02 13:46:08
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 01.02.2013 23:59, Tomasz Pyra wrote:

    > Myślę że po prostu pali się czerwone, a w kadrze nadal coś się rusza.

    Ale to jest niezgodne z przepisami - czerwone zabrania wjazdu a nie
    opuszczenia skrzyżowania.

    Michoo

  • 69. Data: 2013-02-02 23:02:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 02 Feb 2013 13:46:08 +0100, Michoo napisał(a):

    > Ale to jest niezgodne z przepisami - czerwone zabrania wjazdu a nie
    > opuszczenia skrzyżowania.

    Nie wiem jak to jest potem obrabiane.
    Tak żeby była podstawa do mandatu, to faktycznie musiałyby być dwa zdjęcia,
    na pierwszym samochód przed sygnalizatorem, na drugim za sygnalizatorem.

  • 70. Data: 2013-02-03 07:50:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości grup
    t...

    > Nie wiem jak to jest potem obrabiane.
    > Tak żeby była podstawa do mandatu, to faktycznie musiałyby być dwa
    > zdjęcia,
    > na pierwszym samochód przed sygnalizatorem, na drugim za sygnalizatorem.

    I tak jest, kilka zdjęć, minimum dwa.