  • 1. Data: 2013-09-12 07:05:56
    Temat: GITD wyda 4 mln zł na kampanię promującą fotoradary
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Główny Inspektorat Transportu Drogowego planuje ofensywę medialną, która
    ma przekonać Polaków do fotoradarów, a także... do niej samej. Jednym z
    głównych celów kampanii będzie zachęcenie kierowców do rozliczania się
    za mandaty przez internet - wynika z informacji DGP.

    Nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego cyrku i absurdu.

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2013-09-12 07:19:21
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > głównych celów kampanii będzie zachęcenie kierowców do rozliczania się
    > za mandaty przez internet - wynika z informacji DGP.

    Jeśli tylko stawiane będą na dużych skrzyżowaniach w miastach z czujką na
    czerwone światło to będzie znakomity pomysł.
    Popieram !

  • 3. Data: 2013-09-12 08:58:13
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 września 2013 07:19:21 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Jeśli tylko stawiane będą na dużych skrzyżowaniach w miastach z czujką na
    > czerwone światło to będzie znakomity pomysł.
    > Popieram !

    Glupi czy naiwny, czy moze jedno i drugie? Obstawiam ze na tych skrzyzowaniach fazy
    zielonego swiatla zostalyby zredukowane do minimum, a zolte swiatlo przed zmiana na
    czerwone mrugaloby tylko jeden raz.

  • 4. Data: 2013-09-12 09:27:32
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    > Glupi czy naiwny, czy moze jedno i drugie? Obstawiam ze na tych skrzyzowaniach fazy
    zielonego swiatla zostalyby zredukowane do minimum, a zolte swiatlo przed zmiana na
    czerwone mrugaloby tylko jeden raz.

    A teraz ile razy mruga żółte przed zmianą na czerwone? ;)

    MSPANC

  • 5. Data: 2013-09-12 16:54:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] wrote:
> [...]
    > rozliczania się za mandaty przez internet - wynika z informacji DGP.
    >
    > Nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego cyrku i absurdu.

    po takiej informacji szef tego gówna powienin zostać natychmiast odwołany...

  • 6. Data: 2013-09-12 18:21:51
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 12 Sep 2013 16:54:22 +0200, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >po takiej informacji szef tego gówna powienin zostać natychmiast odwołany...

    Szef tego gówna miał kiedyś wypadek, Polonezem. Ponoć ledwo uszedł z
    życiem. Trauma mu chyba do dziś została.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2013-09-13 02:12:06
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego cyrku i absurdu.

    Ani to, ani to. To najzupelniej normalne i powszechne dzialanie. Juz
    objasniam: Kazda firma ma jakis fundusz na reklame, PR itp. FR to
    dochodowy biznes, biznes jak kazdy inny. No moze kazdy inny nie jest tak
    dochodowy, a juz z pewnoscia calkowicie pozbawiony ryzyka, ale to
    biznes, czysta zywa gotowka, pieniachy, szmal, money for nothing.
    Moze wpisujcie propozycje hasel reklamowych. Ja zaczne:
    1. "Kierowco zapierdalaj"
    2. "Nasze FR zarabiaja szybciej, niz twoja bryka jedzie. Sprawdz nas!"
    3. "Czy to radar, czy atrapa, dawaj kase, jakes gapa"
    4. "Vincent wyciaga do ciebie dlon - plac przez internet"
    No dobra, ide spac:-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2013-09-13 10:44:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-13, Pawel O'Pajak <o...@i...pl> wrote:

> [...]
    > 3. "Czy to radar, czy atrapa, dawaj kase, jakes gapa"
    > 4. "Vincent wyciaga do ciebie dlon - plac przez internet"

    Wy sie nabijacie a to sa potrzeby spoleczenstwa ktore chce spokojnie
    zyc!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2013-09-13 11:23:48
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 12 września 2013 07:05:56 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
> [...]
    >
    > za mandaty przez internet - wynika z informacji DGP.
    >

    > Nie wiem czy śmiać się czy płakać z tego cyrku i absurdu.

    W realu nie znam nikogo co dostał mandat za niewinność.

  • 10. Data: 2013-09-13 12:00:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 13 Sep 2013 02:23:48 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > W realu nie znam nikogo co dostał mandat za niewinność.

    a ja nie znam nikogo kto ma problemy z konfiguracją czytnika

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?