  • 41. Data: 2009-06-01 10:29:48
    Temat: Re: GSM PLAY - się zapycha?
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Valdi.Pavlack ni au koto ha itsumo tanosii

    > Alex! Ale czy są powody do zdziwienia? Dla osobiście nie ma. Jeżeli
    > góra Polkomtela oznajmia z uśmiechem na ustach, że kładą lagę na
    > inwestycję w 2G i będą jako tako rozwijąc 3G no to normalnie ręce
    > opadają...

    No i ta sieć jest beznadziejna od lat. Takiej tragedii jaką ma od zawsze
    Plus w życiu nie widziałem.

    A co mnie to obchodzi? To ich problem.

    --
    ALEX Przekliniak, SS-Gruppenfuehrer und Generalleutenant der Waffen-SS]:-D

  • 42. Data: 2009-06-01 11:16:11
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ALEX Przekliniak" news:h00ajt$cg2$1@inews.gazeta.pl

    > No i ta sieć jest beznadziejna od lat. Takiej tragedii jaką ma od zawsze
    > Plus w życiu nie widziałem.

    Ja osobiście byłem z nimi związany prawie od początku (nie liczę około
    rocznego epizodu z Ideą). Zawsze było full zadowolenie. Ale to co zaczęli
    odpierniczać ostatnio przeszło moje najśmielsze oczekiwanie.
    Już nie robię afery o denną ofertę gdyż zdążyłem się przyzwyczaić, że tworzą
    je ludzie którzy chyba bladego pojęcia o rynku nie mają, a zatrudnienie
    znaleźli w Polkomtelu chyba z nadania partyjnego czy innego dziadostwa.
    Jeżeli jednak wysyłam kilka piśm, proszę i błagam o zainteresowanie kiepskim
    zasięgiem na jednym z największych osiedli w mieście i otrzymuję odpowiedź,
    że może w grudniu po południu coś tam postawią z GSM to już mi się dalszej
    współpracy z nimi kompletnie odechciewa... A po kilku miesiącach jak sobie
    odpuściłem korespondencję, która bardziej przypominała monolog albo rozmowę
    z osobą lekko ograniczoną, dostaję od Plusa e-maila, że z powodu jakiś tam
    oszczędności nie mam co liczyć na postawienie nowej stacji w moim
    sąsiedztwie z tego powodu, że w chwili obecnej ich priorytetem jest 3G i na
    chwile obecną o 2G mogę zapomnieć... Rybka z tym, że wykonanie połączenia po
    2G przypomina mordęga a i na 3G też nie lepiej - no ale problemu przecież
    nie ma. Najważniejsze jest to, że Plus to największa sięc w Polsce, której
    oferta jest tak dobrana aby klient był szczęśliwy i dumny z tego, że jest
    Plusie i przypadkiem nie udrzył łokciem w miejsce gdzie powstaje prąd... :)
    U mnie czara goryczy się przelała i przeszedłem do świeżości - jest OK.

    > A co mnie to obchodzi? To ich problem.

    Egoizm przez Ciebie przemawia Alexie. Nie wszyscy porzucili Plusa na rzecz
    innych operatorów :) A ludziom źle nie życzę, więc trochę mi ich żal, że
    największa sieć w PL (ciekawe czy nadal jeszcze nią jest) kompletnie ma w
    d... to aby klienci mogli w komfortowych warunkach przeprowadzać rozmowy, z
    których przecież Plus żyje.

  • 43. Data: 2009-06-01 14:08:14
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

> [...]

    > nie udrzył łokciem w miejsce gdzie powstaje prąd... :) U mnie czara
    > goryczy się przelała i przeszedłem do świeżości - jest OK.

    I Plus (nomen omen) dla Ciebie Valdi.

    > Egoizm przez Ciebie przemawia Alexie.

    Nic w tym zaskakującego.

    >Nie wszyscy porzucili Plusa na
    > rzecz innych operatorów :)

    Wspólczucie.

> [...]
    > kompletnie ma w d... to aby klienci mogli w komfortowych warunkach
    > przeprowadzać rozmowy, z których przecież Plus żyje.

    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 44. Data: 2009-06-01 14:15:18
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Valdi.Pavlack wrote:

    > Mam nadzieję, że teraz będziesz odpowiadał już tylko pod cytatem :)
    >
    > Pozdrawiam.

    Ja też mam taką nadzieję, popartą wieloletnim doświadczeniem. :D

    TG

  • 45. Data: 2009-06-01 15:09:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ALEX Przekliniak" news:h00nd5$bqu$1@inews.gazeta.pl

    > I Plus (nomen omen) dla Ciebie Valdi.

    He he he :) Mam tego świadomość i jednocześnie ogromny uśmiech na gębie, że
    podjąłem słuszną decyzję. Nie ukrywam, że sporo grosza zaoszczędziłem a i
    jakość rozmów w końcu jest normalna - z boku informuję, że dzisiaj nie
    dostrzegam już problemów z działaniem 2G PLAY'a w moim mieście. Przed chwilą
    wykonałem ponad 30 minutową rozmowę - wszystko szło pięknie, żadnych wycinań
    itp., chociaż rano jeszcze była "czkawka". Mam nadzieję, że już tak
    zostanie.

    > Nic w tym zaskakującego.

    Przechodzimy nad tym do porządku dziennego? OK :)

  • 46. Data: 2009-06-01 15:10:15
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "TGor" news:h00npm$c07$1@inews.gazeta.pl

    > Ja też mam taką nadzieję, popartą wieloletnim doświadczeniem. :D

    O. Widzę, że słowa przeistoczyły się w rzeczywistość :)

  • 47. Data: 2009-06-01 17:12:20
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

> [...]

    > rozmowę - wszystko szło pięknie, żadnych wycinań itp., chociaż rano
    > jeszcze była "czkawka". Mam nadzieję, że już tak zostanie.

    Skoro tak uważasz to powodzenia.

    > Przechodzimy nad tym do porządku dziennego? OK :)

    sądzisz że zagniesz mnie takimi cieniznami?

    --
    ALEX Przekliniak, SS Gruppenfuehrer, und Generalleutenant der Waffen
    S ]:-D

  • 48. Data: 2009-06-01 18:11:39
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ALEX Przekliniak" news:h01266$13i$1@inews.gazeta.pl

    > sądzisz że zagniesz mnie takimi cieniznami?

    Po prostu akceptuję twoją "odmienność" i egocentryczne podejście do świata.
    Do póki nie wchodzisz ze swoimi "atrybutami" w moje życie to mam w tyle
    twoje "ja" i styl bycia. Proste i logiczne jak budowa cepa :)

  • 49. Data: 2009-06-02 01:37:55
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Valdi.Pavlack ni au koto ha itsumo tanosii

    > Po prostu akceptuję twoją "odmienność" i egocentryczne podejście do
    > świata.

    Ja, po prostu, dbam o swoje finanse. Nie widzę w tym nic złego.

    > Do póki nie wchodzisz ze swoimi "atrybutami" w moje życie to
    > mam w tyle twoje "ja" i styl bycia. Proste i logiczne jak budowa cepa
    > :)

    Skoro jestem, jak stwierdziłeś, egocentrykiem, to jak miałbym mieszać w
    Twoim życiu??

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 50. Data: 2009-06-02 07:22:49
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ALEX Przekliniak" news:h01vq2$342$1@inews.gazeta.pl

    > Ja, po prostu, dbam o swoje finanse. Nie widzę w tym nic złego.

    Ja też dbam i nie widzę w tym nic złego.

    > Skoro jestem, jak stwierdziłeś, egocentrykiem, to jak miałbym mieszać w
    > Twoim życiu??

    Zapomniałem dodać, że na pewnych płaszczyznach. :)

    Lekki OT się zrobił :) Ucinam rozmowę :)