  • 11. Data: 2018-10-23 12:20:57
    Temat: Re: Gaśnie bez wyraźnej przyczyny.
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2018-10-19 o 22:15, j...@i...pl pisze:

    > Jak u mnie walnięty był regulator ciśnienia to jedynym objawem była
    > nierówna praca silnika na wolnych obrotach.

    A u Mojej Żony albo gasł ot tak, albo nie chciał zgasnąć nawet po
    wyjęciu kluczyka ze stacyjki...

  • 12. Data: 2018-10-24 09:19:47
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 19.10.2018 o 08:48, WS pisze:
    > Jesli znajdziesz daj znac, bo mnie pewnie tez czeka takie samo poszukiwanie,
    wlasciwie to w tym rejonie...
    Syn oddał auto do warsztatu w Krakowie. Po tygodniu stwierdzili, że
    jakaś wiązka przewodów szwankuje i zrobili mostek. Podobno przejechali
    42 km i jest ok. Twierdzą, że na 99% to była przyczyna.
    Jak sprawdzę ten brakujący 1% to dam namiar na warsztat (jakby kto
    pytał, to 800 zł kosztowało).
    Jacek

  • 13. Data: 2018-11-01 18:41:08
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > O! Ja mam podobny problem w Alfie 159 2.0JTDm
    > Na chwile obecna wystapil 2x, pierwszy raz w marcu, M ECU Scan pokazal "P2563 -
    Variable geometry turbo position", ale wiecej sie nie pojawil
    Ja już mam przejechane kilkaset km po naprawie i problem ustąpił, tzn.
    silnik nie zgasł ani razu. Przyczyna była w jednym przewodzie jakieś
    wiązki kabli. Felerne połączenie zostało zmostkowane bez wymiany wiązki.
    Warsztat na 29 listopada 70 w Krakowie.
    Jacek

  • 14. Data: 2018-11-01 18:55:39
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-10-18 o 21:49, Jacek pisze:

    > Usterka wygląda bardziej na elektryczną, ale póki co czwarty warsztat
    > rozkłada ręce.

    W Fordzie takie objawy to zimne luty w "zegarach".
    Czy poprawia się jak pukniesz pięścią ich okolice?

  • 15. Data: 2018-11-01 19:48:48
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, November 1, 2018 at 6:41:12 PM UTC+1, Jacek wrote:

> [...]
    > silnik nie zgasł ani razu. Przyczyna była w jednym przewodzie jakieś
    > wiązki kabli. Felerne połączenie zostało zmostkowane bez wymiany wiązki.

    Dzieki, jesli u mnie sie bedzie powtarzalo to pewnie tam podjade (aktualnie jezdzi
    bez problemow)

    WS