  • 11. Data: 2018-10-20 18:39:04
    Temat: Re: Gaśnie przy hamowaniu cd.
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 20.04.2018 o 19:17, Maciek pisze:

    > Jest tu jakiś praktyk od diesli?
    >
    > Próbowałem zdiagnozować problem z Kią 2.0 Crdi gasnącą na wolnych obrotach,
    > często przy jednoczesnym hamowaniu i skręcie. Odczytałem dzisiaj kody
    > błędów i jedyne, co się zarejestrowało, to 1181 - niskie ciśnienie wtrysku.
    >
    > Rzecz w tym, że mechanik monitorował auto pracujące na wolnych obrotach i
    > ciśnienia były prawidłowe. Nie mają pomysłu, co się może dziać i
    > standardowo zaczną od filtra paliwa, ale nie są specjalnie przekonani.
    >
    > Ktoś ma jakiś pomysł? Nie ma żadnych wycieków, auto nie puszcza podczas
> [...]
    A jaki związek ma hamowanie z gaśnięciem? Czy mocne naciskanie na
    hamulec na postoju coś powoduje? Jeżeli nie, to by znaczyło, że siły
    dynamiczne, jakie są przy hamowaniu coś robią.
    Ja bym zaczął od sprawdzenia przewodu masy łączącego silnik z karoserią,
    może przy hamowaniu się naciąga i traci kontrakt?
    Sprawdzenie (i dokręcenie) nic nie kosztuje, nic nie zaszkodzi, a pomóc
    może.
    Jacek