    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 20 Jun 2017 02:53:58 -0700 (PDT)
    Subject: Gdy autostrady nie wyrabiają....
    From: Bolko <s...@g...com>

    Jak byłem w USA 10 lat temu to zawsze rano jak trzeba było jechać
    do centrum Chicago to było pytanie autostradą czy ulicami.
    Mineło 10 lat czytając tą grupę oraz telefonia.gsm czasami dochodzą
    do wniosku że jestem upośledzony technicznie.
    Bo mam zwykły telefon i używam mapy.

    Pomijam historie gdy ktoś jedzie na GPS i się gubi

    Często korzystam z A4 w okolicach Krakowa.
    I widzę ludzi którzy na "obcych" blachach mają włączone GPS
    na przedniej szybie samochodu. (zwłaszcza wieczorem to widać)

    Ale chcą to niech tak mają.

    Ale w ostatnią niedziele wracam do Krakowa od wschodu.
    Ruch duży jak cholera gdzieś na wysokości Bochni
    ruch na kilka chwil poprostu się zatrzyymał.
    Ale po chwili jakoś ruszyło i jechaliśmy te 30-40 km/h.
    By przed węzłem w Szarowie znowu zwolnić to prędkości żółwia.
    A czasami nawet stać.
    Ale jakoś doczołgaliśmy sie do tego zjazdu w Szarowie.
    Na lewo i zjeżdżam z autostrady.
    A jako że teren znam nieżle postanowiłem przejechać WD
    (wiaduktami nad A4).
    I widzę jak autobus który był obok nas na autostradzie
    jest gdzieś tam w oddali. A ja przzecież jade te 50km/h i to jeszcze po krętych
    dróżkach (nie drogach).

    I tak myśle znowu przyjdą wakacje
    znowu wszyscy pojadą nad morze
    znowu wszyscy będą narzekać na korki na bramkach.
    A przecież współczesna technika (jak tu niektórzy piszą)
    pozwala stwierdzić jaki jest ruch na drodze przedemną
    i jednym kliknięciem znaleź objazd.