-
Data: 2017-06-21 10:06:05
Temat: Re: Gdy autostrady nie wyrabiają....
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Wed, 21 Jun 2017 09:59:41 +0200, w <oid91e$qjk$1@node2.news.atman.pl>, Poldek
<p...@i...eu> napisał(-a):
> W dniu 2017-06-21 o 09:52, r...@k...pl pisze:
> > Tue, 20 Jun 2017 21:07:11 +0200, w <oibrp0$gd2$1@node2.news.atman.pl>, Poldek
> > <p...@i...eu> napisał(-a):
> >
> >> W dniu 2017-06-20 o 14:07, r...@k...pl pisze:
> >>> Tue, 20 Jun 2017 02:53:58 -0700 (PDT), w
> >>> <5...@g...c
om>, Bolko
> >>> <s...@g...com> napisał(-a):
> >>>
> >>>> I tak myśle znowu przyjdą wakacje
> >>>> znowu wszyscy pojadą nad morze
> >>>> znowu wszyscy będą narzekać na korki na bramkach.
> >>>> A przecież współczesna technika (jak tu niektórzy piszą)
> >>>> pozwala stwierdzić jaki jest ruch na drodze przedemną
> >>>> i jednym kliknięciem znaleź objazd.
> >>>
> >>> Piszesz o przestarzałej technice. Współczesna sama pokieruje tak, że o korku
> >>> dowiesz się z TV.
> >>
> >> Jak ona to robi - jasnowidzką jest?
> >
> > Nie, ma dane o bieżącym natężeniu ruchu.
> > Naviexpert (AFAIK) co 2min sprawdza natężeniu ruchu i rekalkuluje trasę przy
> > stwierdzeniu korka.
> > Co roku w wakacje to przechodzę -- trasa finalna (czyli zmieniana podczas
> > jazdy) przez całą Polskę zupełnie nie pokrywa się z tą wytyczoną w trakcie
> > startu.
>
> Dane ma o tym, co jest teraz. Zanim samochód dojedzie do odcinka na
> trasie, na którym nie było korka, gdy wyznaczał trasę, to tam już może
> być korek, który się utworzył z takich. A w tym czasie odcinek
> zakorkowany wcześniej, już może być odkorkowany.
Dlatego trasa jest sprawdzana co 2min. Oczywiście dane historyczne też są
uwzględniane (im dalej od aktualnej pozycji, tym większy udział danych
historycznych, im bliższy tym większy bieżących).
> Z tego co wiem, to Automapa bierze do wyliczeń nie tylko dane bieżące,
> ale też historyczne. Próbuje "przewidzieć" korek. W praktyce niewiele to
> daje.
Tak, w przypadku Automapy traffic generalnie leży i kwiczy. Dlatego używam już
NE -- tam działa bardzo dobrze i skutecznie.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.06.17 12:00 Adam
- 21.06.17 13:08 r...@k...pl
- 21.06.17 09:02 Airless
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=