  • 21. Data: 2017-04-28 04:08:54
    Temat: Re: Gdzie jest pin 1 układu scalonego?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@g...com> wrote in message
    news:c1b76993-11db-4a89-9a5b-c1c26e785d85@googlegrou
    ps.com...
    > Kropka pod spodem to i owszem jak ktoś tak zaprojektował druk, ze musiał
    > wywinąć nogi "do góry nogami" ??

    A... to tak to owszem :-)

  • 22. Data: 2017-04-28 04:18:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "HF5BS" <h...@...pl> wrote in message

    > Zrobię fotę i podlinkuję, jak trafię.

    Zrób! Chętnie popatrzę.

  • 23. Data: 2017-04-28 04:18:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc [kropka] pl> wrote in message

    > A ja tak.

    Jakieś przykłady podasz może?

  • 24. Data: 2017-04-28 13:38:43
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2017-04-28 o 04:18, Pszemol pisze:
    > "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc [kropka] pl> wrote in message

    > Jakieś przykłady podasz może?

    Nawet fotkę, a właściwie to skan:

    https://www.flickr.com/photos/154223859@N03/33934761
    740/in/dateposted-public/

    P.P.

  • 25. Data: 2017-04-28 16:07:47
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-04-28 o 13:38, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Nawet fotkę, a właściwie to skan:
    >
    > https://www.flickr.com/photos/154223859@N03/33934761
    740/in/dateposted-public/

    a z drugiej strony?

    a.

  • 26. Data: 2017-04-28 19:32:39
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2017-04-28 o 16:07, Miller Artur pisze:

    740/in/dateposted-public/

    > a z drugiej strony?

    Z drugiej strony normalnie.

    P.P.

  • 27. Data: 2017-04-28 19:44:14
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl> wrote:

    > Nawet fotkę, a właściwie to skan:
    >
    > https://www.flickr.com/photos/154223859@N03/33934761
    740/in/dateposted-public/

    To mi wyglada na technologiczny produkt uboczny wtryskiwania obudowy -
    niektore duze uklady Altery maja trzy takie wgnioty od gory obudowy a w
    czwartym rugu ładną, celową kropke dla oznaczenia pinu 1.

    Myślę ze tu błednie interpretujesz - co to za scalak i jak wyglada od
    gory?

  • 28. Data: 2017-04-29 10:59:19
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2017-04-28 o 19:44, Pszemol pisze:

> [...]
    > czwartym rugu ładną, celową kropke dla oznaczenia pinu 1.
    >
    > Myślę ze tu błednie interpretujesz - co to za scalak i jak wyglada od

    Już napisałem, wygląda zupełnie normalnie. Scalak to TA8493, driver do
    silniczka. Nie znam technologii wykonywania obudów. Polemizowałem
    jedynie ze stwierdzeniem, że nie ma znaku pod spodem.

    P.P.

  • 29. Data: 2017-04-29 11:19:47
    Od: r...@g...com

    Zapewne z góry tez ma normalną kropkę a to z dołu to wlewek technologiczny a nie
    oznaczenie nóżki nr 1 ?

  • 30. Data: 2017-04-30 20:20:13
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <r...@g...com> wrote:
    > Zapewne z góry tez ma normalną kropkę a to z dołu to wlewek
    > technologiczny a nie oznaczenie nóżki nr 1 ?

    I o to mi dokladnie chodziło.